Anmeldt 28. august 2014

Sentralt i en liten by, bra rom med bra størrelse, hyggelig og hjelpsom personal, herlig frokost og at sitte i hagen å spise = toppen, Levanto er en nydelig by som har båt forbindelse med både Cinque Terra og Portofino

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Claes E
Anmeldt 15. august 2014

Vi har bodd 3 uker på dette hotellet i sommer og har bare gode erfaringer. Det er veldig god frokostbuffet. Betjeningen er alltid vennlig og imøtekommende. Familien som driver hotellet vet ikke hvor godt de kan gjøre for at du skal ha det bra. beliggenheten er helt strøken. Vi kan kun si en ting, vi kommer tilbake neste sommer. Vi gleder oss allerede.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Paal S
Anmeldt 1. august 2013 via mobile enheter

Det er andre gangen vi bor på på dette hotellet. Det er en usedvanlig hyggelig atmosfære og serviceminded betjening. God frokost i hyggelig bakhage. kan låne strandhånklær og solparasoll uten kostnad. Dette hotellet kan varmt anbefales. Vi kommer gjærne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Paal S
Anmeldt 29. september 2012

Vi har bodd på dette hotellet tre ganger og blir like godt mottatt hver gang. Lett å komme til med tog og flyplassene Milano og Pisa bare to timer med tog unna. Hotellet er drevet av familien Conoli og med Angela på 75 år som sjefen. Vi blir godt tatt vare på under oppholdet. Hotellet koster rundt 120 - 130 euro per overnating og inkluderer en flott frokost i hagen utenfor hotellet. Det tar 5 munutter med tog til Monterosso, den største byen i Cinque Terre.

Hotellet ligger bare 100 meter fra stranden i Levanto og byen er en veldig koselig by med gode spisesteder og gode muligheter til å gå flotte turer. Hvis en fortsetter til enden av stranden kommer en til en gangtunnell som fører til nabobyen Bonnasola, en flott by lite besøkt av turister. Virker som om italienerne vil ha denne for seg selv!

Dato for oppholdet: juli 2012
2  Takk, Leif Inge J
Anmeldt 2. juni 2012

Vi er en vennegjeng på 16 personer som bestilte hotell for noen mnd. Siden og har brukt dette hotelle som utgangspunkt for reise i området. Det er å anbefale å bo her i steden for midt i turiststrømmen.
Vi kan anbefale hotelle og Levanto.

Dato for oppholdet: mai 2012
Takk, slettemoen