TripAdvisor
Greve in Chianti
Publiser
Innboks
Søk

“Flott sted med nydelig pizza”
Anmeldelse av La Cantina

La Cantina
Vurdert som nr. 15 av 105 Restauranter i Greve in Chianti
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Greit sted i Greve in Chianti. Vi har vært her før og kommer alltid tilbake. Inne og ute servering. Flotte lokaler og hyggelige kelnere. Greie priser og god mat. Populær plass. Anbefales

Dato for besøk: september 2019
Takk, 299geir_

Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Vi dro hit etter å ha gått på tur i Greve en dag i ferien. Veldig fornøy. God pizza og fantastisk service. Anbefaler

Dato for besøk: juli 2019
Takk, annen144
Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Trengte en liten rask middag og bestilte pasta carbonara. Har spist mye carbonara rundt omkring i mange land og denne var virkelig god. Stor porsjon og rikelig med tid bacon. Veldig hyggelig betjening og pris. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, jonk_rej
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Lang kø og lenge å vente på bord, men dro allikevel tilbake pga nydelige pizza. Hyggelig eier av stedet som gå alt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Lena B
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Helt utrolig god pizza!!! Vi bestillte innbakt pizza og en vanlig. Porsjonene var MEGET store og smakte utrolig godt! Beste pizza jeg har smakt :) Kule lokaler, topp service med god oppmerksomhet og velkomstdrink!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Norw50

Reisende som så på La Cantina, så også på

Greve in Chianti, Province of Florence

Har du vært i La Cantina? Del dine erfaringer!