Anmeldt 27. juli 2016

Det er en opplevelse i seg selv å bo på dette hotellet på grunn av de ansatte. Særlig verten, Giovani, har en helt egen evne til å få gjestene til å føle seg velkomne. Giovani tok seg god tid til å hjelpe oss med alt vi trengte hjelp til og ga oss råd til hva vi burde oppleve. Han bryr seg om gjestene og gjør alt han kan for at gjestene skal få en god opplevelse.

Frokosten var god, ikke et helt enormt utvalg, men mer enn nok - forskjellige typer brød, juice, frukt, yoghurt, masse forskjellige bakevarer og forskjellige omeletter.

Beliggenheten er meget god. Hotellet ligger rett ved hovedgaten i Jesolo, en veldig lang gate med mye liv, men uten at man blir plaget av det når man skal sove. Hotellet ligger 2 minutt fra stranden og der er det alltid plass å få. Gratis solsenger og parasoll. Veldig lett å komme seg til hotellet fra flyplassen med buss og lett å komme seg til Venezia.

Vi hadde et standard dobbeltrom. Rommet var ganske lite og hadde veldig lite oppbevaringsplass. Sengen var meget hard, noe som gjorde det vanskelig å sove, men vi ble vant til det etter hvert. Rommet var ganske slitent, men veldig rent. Både aircondition og safe er inkludert i prisen. Du kan spørre om kjøleskap for en liten sum ekstra hver dag. Alle rommene har balkong, men noen rom har felles balkong. Gratis wifi, veldig god hastighet.

Du bør absolutt velge dette hotellet. Vi har aldri hatt en så god hotellopplevelse som denne og følte vi fikk mye mer ut av turen på grunn av all hjelpen vi fikk av Giovani. Han strakk seg utrolig langt for å gi oss en best mulig opplevelse av hotellet og området rundt. Anbefales på det sterkeste. De få negative tingene som er skrevet ovenfor, blekner totalt i lyset av totalopplevelsen.

Romtips: Noen rom har privat balkong, mens andre har felles balkong. Noen rom har oppusset bad, men vet ikke om man kan velge disse selv.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Elisabeth L
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Nok et flott opphold på hotel Rosa. Hadde i år studioet på toppen. God plass og flott rom. Familien er som vanlig fantastisk hyggelig og hjelpsom. De gjør alle hva de kan for at du skal ha et hyggelig opphold. Takk for i år Giovanni m/familie.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Tina Berg L
Anmeldt 11. oktober 2015

Dette er et hotell som er familiedrevet. De er utrolig serviceinnstilte og vennlige (som å komme hjem til din Italienske familie). Vi hadde bare dette hotellet i 3 dager ettersom vi skulle bo på et spa hotell, men endte med å komme tilbake for å hilse på og spise på restauranten som lå vegg i vegg. Disse menneskene var bare utrolig hjerte varme og viste ikke hva godt de skulle gjøre for oss. VI KOMMER TILBAKE. Om vår nyvunnet Italienske familie leser dette vil vi bare takke dere for et fantastisk opphold og si at vi sees igjen. Klem Inger-Marie og Line Norge. Ps. Giovanni vi venter på bildene :)

Romtips: Vi ønsket ettermiddagssol noe som vi fikk på en stor terasse
Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Line S
Anmeldt 14. juli 2015 via mobile enheter

Har bodd på hotel Rosa for andre gang. Denne gangen i 12 dager. Hotellet ligger flott til, har bra rom og vi hadde den stor balkongplass i år. Gratis solsenger på den flotte stranda nært hotellet er deilig. Frokosten er normal Italiensk standard. Det som gjør Rosa så hyggelig, er familien som driver stedet. Alle som jobber der og er utrolig flotte folk. Giovanni hjelper deg med hva det skal være. Han har lagt opp flotte utflukter til oss, lånt oss sykler, anbefalt restauranter m.m. Dessuten er han uunværlig om du ønsker tips om steder du bør besøke i Venezia. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Tina Berg L
Anmeldt 8. mai 2015 via mobile enheter

Vi var 14 stk i påsken 2015 som bodde på hotel rosa. Kan anbefale alle å besøke dette hotellet! Fantastisk service av personalet, spesielt av giovanni! (Han kunne blande drinker) Her reiser vi gjerne igjen!

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Andyyy90