“God mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Som vanlig veldig god mat. Spiste snitzel som var perfekt. Merker at kokken er fra Tyskland. Servicen var upåklagelig.

Takk, thoreg2017

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Nok en gang et flott besøk på El Patio. Denne gangen i 60 års lag. Maten og servicen som vanlig på topp.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thoreg2017
Anmeldt 10. juli 2016

Vi feiret vårt bryllup her,og vil anbefale restauranten på det varmeste.Vi fikk en fem retters meny,og alt smakte fortreffelig. Vi hadde avtalt menyen på forhånd og vi er svært fornøyd med alt. Serveringen var koselig,og personlig. Jeg skulle ønske flere hadde oppdaget denne bortgjemte perlen av ett sted. Både min eldste sønn og jeg er kokker,og vi hadde ingenting å sette fingen på angående maten (eller noe annet) Lokalet er varmt og innbydende. Tusen takk for oss-jeg håper vi en gang kommer tilbake til Costa del sol-da skal vi besøke dere igjen!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, LindaogVidar
Anmeldt 10. februar 2016

Maten er helt topp og servicen finnes ikke maken til på hele Costa del Sol..
Vi har spist her flere ganger og det er alltid nydelig mat. Høysesongen er fra Mars mnd. Og da er det flere gjester... vi har alltid besøkt restauranten i lavsesong,vi har alltid opplevd god mat og meget god service da også. VI har også feiret nyttår her og da er det stor stemning og ekselent meny til en god pris... vi anbefaller denne restauranten på det varmeste. MÅ BARE PRØVES

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Elisabeth N
Anmeldt 30. juni 2015 via mobile enheter

Hadde ikke all mat på menyen. Lammet og fuglen var tør. Forferdelige grønnsaker. Sur betjening. Men biffen er vist bra... Sier resten av selskapet. Til disse prisen bør de skjerpe seg. Stenger nok innen 2016 hvis ikke noe skjer.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, 1espeng