Gratis avbestilling frem til 21.05.21
FindHotel
SPAR USD 60
eDreamsUSD 198
Anmeldt 26. november 2017

Crown Resorts Club Marbella ligger et hyggelig, rolig boligområde i Calahonda. Leiligheten vi bodde i hadde to soverom, to bad og en stue med norsk TV og balkong. Den norske Sjømannskirken ligger rett rundt hjørnet. Frokosten var god, mens middagsbuffeten var variabel. Oppvarmet basseng. Alt var rent og trivelig. Mange nordmenn bor på langtidsferie her. Det er et stykke til stranda, men hotellet har egen transport.

Romtips: Be om balkong som får sol.
Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, sveinb708
Jose A C, Jefe de Área på Crown Resorts Club Marbella & Club Regency Palms, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2017

Dear Svein, thank you for your comments. We are happy to hear you had a lovely stay here and look forward to seeing you again in the near future.
Kind regards,

Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Renovering av flere leiligheter gir mye støy. Fikk ikke leilighet der jeg ønsket og hvis jeg ønsket å bytte måtte jeg betalt 70 euro for vask selv om jeg bare hadde sovet en natt. Bra vær, flere restauranter har ferie.

Dato for oppholdet: januar 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Harald G
Anmeldt 8. desember 2016 via mobile enheter

Imøtekommende personale, alt fra resepsjon til vaskemaskin reparasjon. Godt renhold. Langt til strand.slitte leiligheter, men hotellet pusser opp. Veldig stille område nå i desember, mye er stengt. Restaurant anbefales ikke her.

Dato for oppholdet: november 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, Marit U
Anmeldt 24. april 2016

Dette var mitt andre besøk på Club Marbella i jobbsammenheng, og jeg har likt meg godt begge gangene. Hotellet ligger litt for langt fra sjøen etter min smak, men det er ikke langt ned, så jeg skal ikke trekke for mye av den grunn. Rommene er store og flotte med to soverom, to bad og et godt utstyrt kjøkken. Maten på hotellet er grei, ikke fantastisk, men du finner alltid noe som du liker. Det er flere gode spisesteder i gaten rett nedenfor hotellet.

At treningsrommet ikke åpner før klokken 09.00 trekker ned, men det gjorde jo at jeg at måtte ut for å få trent før arbeidsdagen startet, og det ble noen flotte turer oppover fra hotellet.

Servicen er hyggelig og du føler at du blir tatt godt vare på.

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Leif55
Anmeldt 20. april 2016

Eldre bosted, som dekker dine behov. To bassenger. Utebasseng som holder 30 gr.
Innebasseng og jacuzzi med 34 gr. To badstuer med riktig temperatur.
Bra leiligheter med to soverom og to bad. Alt man trenger på kjøkken. NRK 1 og TV2.
Flere bra spisesteder og puber i nærheten. Gratis parkering. Fine gå muligheter.

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner