Alt stemmer på Santana Golf Club

En flott bane som gir deg utfordringer. Fantastisk personale som gir oss god service. Vi føler vi... les mer

Anmeldt 30. oktober 2019
Erik F
Trøndelag, Norge
Lunsj/middag

Om man spiller golf eller ikke, spiller ingen rolle. Restauranten her, er så absolutt verdt et... les mer

Anmeldt 9. august 2017
KjerstiKN67
Fredrikstad, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Mijas
Opplevelse av sjokolade
977 anmeldelser
1h buggy tur
11 anmeldelser
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Om man spiller golf eller ikke, spiller ingen rolle. Restauranten her, er så absolutt verdt et besøk.
Betjeningen er veldig hyggelig, det er en god atmosfære der, og man føler seg velkommen.
Jeg kan på det varmeste anbefale det jeg har spist der, pil pil gambas og lasagne - helt fantastisk!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, KjerstiKN67
Anmeldt 3. august 2017

Spilte 6 forskjellige baner i løpet av ferien i juli 2017. Santana var absolutt den beste. Denne banen kan spilles av alle, samme hvilket hcp du spiller på. Flotte fairwayer og greener. Et minus at de ikke har diriving range, kun putting/chipping green.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Gizmo3000
Anmeldt 21. desember 2016

Fantastisk golfbane. Mitt førstevalg for golf i området.

Vertskapet på golfbanen og restauranten er utrolig hyggelig.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, Saalbach-fan
Anmeldt 21. november 2016

Flott bane for senior damer. Vi valgte å gå og holdt mer enn godt følge med fligthen før oss. Nydelig bane med flott banedesign. Raske greener som var en utfordring. Denne banen vil jeg spille igjen. Topp 5 baner på Solkysten

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Gro K
Anmeldt 16. juni 2016

Dette er etter min mening en av de absolutt triveligste banene i Mijas området. Fine klubbhusfasiliteter, god restaurant og en bane som normalt holder meget bra standard. Denne noe korte par 72 banen ligger ved foten av fjellene i noe som må ha vært en tidligere avocado platrasje (?). Utsikten til fjellene er vakker. Banen er utfordrende nok for den gode golfer, men også helt håndterbar for høy handicaperen. Vedlikeholdet av banen er som oftest meget bra.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, OeyvindMarkussen