“God meksikansk mat”

La Mejicana - Pizzeria Taqueria
Vurdert som nr. 8 av 466 Restauranter i Mijas
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Jeg besøkte stedet med tre venner, og vi var veldig fornøyd med både service og mat. Vi satt på den store fine uteserveringen deres som ligger i deilig skygge på kveldstid. Selv spiste jeg burritos med oksekjøtt og kylling. Det var gode smaker og mye mat, men salaten som fulgte med, var litt kjedelig med bare salatblader og en tomat. Restauranten så ut til å være spesielt populær hos barnefamilier. Jeg la også merke til at mange kom og hentet takeaway-pizza, så mulig jeg tester pizzaen deres neste gang.

Takk, LivBentet
LaMejicana, Director General på La Mejicana - Pizzeria Taqueria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Estimado cliente:

Primeramente, agradecerle el tiempo dedicado en contar su experiencia en La Mejicana. Es un halago conocer que hayan podido disfrutar de nuestra comida y servicio y que todo estuviera a la altura de sus expectativas. Esto nos ayuda a saber que vamos por buen camino y a mejorar cada vez más.

Nuevamente, le agradecemos su recomendación y esperamos poder verle pronto en nuestro restaurante La Mejicana.

Un cordial saludo, Gerente.

La Mejicana Pizzeria - Taqueria

Anmeldt 26. juli 2019

Deilig og billig mat både for de som trenger gluten og de som trenger glutenfritt. God service, blide ansatte som gjør alt for at du skal få en god matopplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MartinEge
LaMejicana, Gerente på La Mejicana - Pizzeria Taqueria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Dear TripAdvisor customer and user:

First, thank you for the time spent telling your experience in Mexico. We are flattered to know that you have been able to enjoy both the food and the service offered in our premises. Comments like yours helps us to know that we are on the right way and that we offer a quality meal and that we live up to the expectations of our customers.

Again, we thank you for your recommendation and look forward to seeing you soon in our restaurant La Mejicana.

A cordial greeting.
Manager.

La Mejicana Pizzeria - Taqueria

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Pizza, pasta og meksikansk mat. Drømmested for de med cøliaki med eget glutenfritt kjøkken!
God mat for under 10 euro.
Anbefales!

Takk, evag336
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk service og fantastisk mat. Egen glutenfri meny, og den glutenfrie pizzaen er i en klasse for seg selv. Anbefales på det sterkeste:)

Dato for besøk: august 2016
2  Takk, Henry V
LaMejicana, Gerente på La Mejicana - Pizzeria Taqueria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2016

Kjære kunde og bruker av TripAdvisor,

Takk av vie noen minutter til å fortelle din opplevelse i restauranten og dele den med resten av brukere av denne plattformen.

Vi er glade for at ditt besøk til restauranten har vært så positive og har kunne leve en god opplevelse meksikansk uten gluten.

Håper å gå tilbake for å se deg snart ved restauranten,

En varm hilsen

G. Torres, Gerente
La Mejicana Pizzería Taquería

Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Greie porsjoner til en veldig rimelig prisen variert meny, maten var smakfull og god og en veldig hyggelig betjening vært et besøk

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 927vinnil
LaMejicana, Gerente på La Mejicana - Pizzeria Taqueria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2016

Kjære kunde og bruker av TripAdvisor,

Takk for å ta noen minutter å dele dine erfaringer i restauranten.

Glad å høre at alt er til sin smak og muligheten til å nyte ulike retter fra menyen og har vært fornøyd.

Vi håper å se deg snart og som følger prøver flere retter fra menyen.

En hjertelig hilsen.

G. Torres, gerente
La Mejicana Pizzería Taquería

Reisende som så på La Mejicana - Pizzeria Taqueria, så også på

Benalmadena, Costa del Sol

Sitio de Calahonda, Mijas
Fuengirola, Costa del Sol

Har du vært i La Mejicana - Pizzeria Taqueria? Del dine erfaringer!