Anmeldt 3. august 2016

Besøkte hotellet sammen med min familie i juli måned og hadde bestilt to suiter som vi var veldig fornøyde med. Hotellet har en gjennomført høy kvalitet på romkvalitet, rengjøring, basseng, beliggenhet, mat og generel høy service noe som vi fikk erfare gjennom sykdomstilfelle på vårt lille barnebarn. Hotellet er et av de beste hoteller vi har besøkt på Mallorca og kan anbefales på sterkeste.

Romtips: Alle rom har høy standard
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 025502
Direccion H, Deputy Manager på Hipotels Hipocampo Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2016

Dear 025502,

We would like to thank you for your nice review by TrypAdvisor.
All the Hipocampo Palace and Spa team works very hard to create such a good memories like yours.
Our main goal is that our guests feel comfortable and have the opportunity to exceed our customers’ expectations.

We hope to see you again soon!

Yours sincerely,

María Jesús Ovejero
Deputy Manager

Anmeldt 8. desember 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger litt utenom de andre og er isolert fra støyet som er lenger inn i byen. Fikk velkomstdrink ved ankomst. Fikk en et fantastisk rom med egen stue og flott bad. Betjeningen hadde god service uansett hvor på hotellet du befant deg. De har egne servitører ved bassenget og gir deg alltid noe ekstra ved bestilling av en drink. Frokost og restaurant hadde et fantastissk utvalg med egne bord for forrett, dessert, ferdig middagsmat og egne kokker som står klar til å lage det du måtte ønske av de råvarene som ligger på disken.
Nesten hver kveld har de et show som varierer fra sangere til flamenco dansere.
Alt i alt så har hotellet en flott beliggenhet, bra spaavdeling(litt dyrt), mange faslititeter og flott interiør.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Sofie H
Direccion H, Manager på Hipotels Hipocampo Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2016

Dear Sofie H,

Thank you very much for sharing with us and the members of Tripadvisor your point of view about your stay at Hipocampo Palace and Spa.

We are more than glad to read that you enjoyed your vacations at Mallorca.

We hope to see you back soon, as it will be a real pleasure to welcome you back.

Best regards,

María Jesús Ovejero
Deputy Manager

Anmeldt 19. juli 2015

Vi var her en uke i juli 2014 og valgte å reise tilbake i juli 2015. Ved begge besøk har vi vært meget fornøyd med alt ved hotellet. Kort gangavstand til strand/strandpromenade og gågater, samtidig som man unngår unødig støy fra de samme. Flott parkmessig anlegg gir en hyggelig atmosfære. Maten er utmerket, et stort og variert frokosttilbud og det likeledes en buffe middag med alt man kan ønske seg. Alt vi har møtt av personale har vært imøtekommende og vennlige.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, uls1
Direccion H, General Manager på Hipotels Hipocampo Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2015

Dear uls1,
Thank you very much for your kind comments on TripAdvisor after your recent stay with us at the Hotel Hipocampo Palace and Spa.
I would like to say that our ultimate goal is to achieve the guest’s full satisfaction. Your feedback helps us to improve our service and standards.
We would be pleased to welcome you once again (third time) to the Hotel Hipocampo Palace and Spa.

Best regards from Cala Millor

Andres Gili
General Manager

Anmeldt 12. juni 2014

Kjempeflott hotellanlegg. Flotte fine rom, godt renhold både i og utenfor hotellet. Veldig god service fra hyggelig betjening. Kjempefint bassengområde, og kun ett minutt rolig gange til stranda.
Vi hadde store forventninger til maten på hotellet, men ble skuffet over middagen. Den var ikke verdt 36 euro pr pers, men en fantastisk god frokost gav full uttelling.
Vi var de eneste norske gjestene, og følte oss litt inneklemt blant de stive og korrekte tyske gjestene (80% tysk andel opplyste betjeningen).

Romtips: Rom mot stranda gir en flott utsikt, godt å starte morgenen med soloppgang.
Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, monicawint
Anmeldt 2. mars 2012

Utmerket hotel:) Maten er enestående og er det noe du savner er kokken mer en villige til å hjelpe deg hvis du er mat allergiker for eksempel eller savner barnemat.
Dette er den beste kulinariske opplevelsen jeg har hatt i Spania :) Når dagene blir hektiske i Oslo, drømmer vi oss bort til Hipocampo Palace og den fantastiske maten:)
Ha en god ferie :)

Dato for oppholdet: juli 2011