“Dårlig mat men god service”
Anmeldelse av Restaurante Amapola

Restaurante Amapola
Vurdert som nr. 29 av 134 Restauranter i Cala Millor
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Spansk, Grill
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale. Dessverre når ikke maten opp. Min kjæreste har cøliaki og ga god bekjed til kelner om dette. I hennes ceasar salat fikk hun kylling fritert i brødsmuler. Min kyllingfilet var rå på innsiden. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, erlendsalhus

Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Var her ved flere anledninger, bra service.
Masse god mat, alt fra tapas, biff og pizza. Overrasket over all den gode maten og nydelige vinen. Absolutt ett sted å anbefale.
Vår beste opplevelse i Sa Coma/ Cala Millor området.
Bra og forholdsvis rimelig

Dato for besøk: juni 2017
Takk, DHO10
Anmeldt 31. mai 2017

Uten en meny på "200" retter, har Amapola noe for enhver. Vi prøvde ekte spanske tapas en dag (flere å velge i mellom), og grillet kjøtt en annen dag.
Begge dagene var vi veldig fornøyde, enda så "bortskjemte" vi er
Veldig hyggelig og serviceminded personale!
Kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Gerti2014
Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Veldig god mat! Vi spiste både god grillmat og fantastisk tapas her. God service, husets vin anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Stine S
Anmeldt 3. juli 2016 via mobile enheter

Maten var god , men servitørene gjor alt feil. De gav oss en forrett, skulle ha to. De mikset om rettene vi skulle ha. Og de kom med litt drikke også glemte de oss, spurte om drikke igjen og de glemte oss. Men maten her er bedre en mesteparten av stedene i cala millor.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Erlend_Hansen

Reisende som så på Restaurante Amapola, så også på

Cala Millor, Mallorca

Har du vært i Restaurante Amapola? Del dine erfaringer!