Anmeldt 11. juli 2017

Leide en leilighet og et hotellrom som vi var meget fornøyd med. Leilighetene var romslige og rene. Eneste som vi ikke var så fornøyd med var beliggenheten, ettersom de var spredd i flere bygninger og vi var i den som lå lengst unna hotellet. En annen ting som var til stor irritasjon var utleggingen av håndklær på solsengene rundt bassengene. Burde vært kastet av når de hadde ligget der en stund.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Lisrik
Anmeldt 13. mai 2014

Vi var på Marins Playa for andre gang i oktober 2013. Hotellet er flott, rommene likeså. Servicen er meget god og personalet er imøtekommende og trivelige. Renholdet var bedre første gang vi var der. Da var det ypperlig. Denne gangen hadde vi litt å utsette. Blant annet så lå det søppel under tv-benken da vi kom og den lå fortsatt der da vi dro. Tyskerne dominerte hotellet med sin brautende oppførsel. Derfor spiste vi aldri der og benyttet heller aldri bassengområdet. Kveldsunderholdningen føltes svært forstyrrende. Derfor gikk vi ut alle kvelder og kom tilbake når den var over. Det er bare noen minutters gange til bra restauranter og vi anbefaler spesielt Twenty-twenty som drives av et engelsk, hyggelig par. Vi kommer gjerne tilbake til Cala Millor og har ingen betenkeligheter med å bo på Marins Playa.

Dato for oppholdet: oktober 2013
3  Takk, Edel B
Anmeldt 4. september 2013

Dro ned til Cala Millor 24/8-2013 sammen med kone og barn,Marins Playa hadde alt vi drømte om flere basseng alternativer for barna samt et sjørøverskip med vannsklier,det var også underholdning for de både på dag og kveld.Hotellet ligger noen hundre meter i fra stranden i Cala Millor og kort vei inn til Romantiske Cala Bona.vi har vært på flere plasser og Hoteller rundt på Mallorca her fikk du alt,hotellet og rommene hadde meget god standard,samt god mat både på hotellet og i basseng baren dette kan jeg sterkt anbefale til alle

Romtips: Vi bodde i bygg 2 rom 305 dvs 2305 yppelig i forhold til støy og utsikt
Dato for oppholdet: august 2013
5  Takk, johnNorway2013
Anmeldt 4. august 2013

Kommet hjem etter to uker på marins playa. Det vi opplevde som positivt : fint og rent bassengområde, ikke altfor langt unna stranden, fine leiligheter (i blokk 2 som er nyoppusset), hyggelig personale, relativt godt utvalg på hotellets supermarked, muligheter for å bestille hudpleiebehandlinger og massasje på hotellet. På den annen side var det dessverre endel vi opplevde som negativt : ekstremt lytt mellom leilighetene - det var stille rundt hotellet ca kl 23 hver kveld, men dette hjalp lite da vi kunne høre naboens samtale - og de var ikke høylytte. De fleste solsengene rundt bassenget var opptatt kl 08 - så skulle vi ha det var det bare å ha vekkerklokka på. Hovedvekten av gjestene var tyske, slik at all underholdning, barneklubb, aktiviteter var på tysk. Underholdningen var en pinlig affære de kveldene hotellets eget "underholdningsteam" hadde ansvaret for denne (6 dager i uken), en kveld i uka var det live musikk - det var bra. En annen ting var at kjøkkenkroken var dårlig utstyrt. Uteområdet var rent, men vi kunne ønsket oss bedre rengjøring av rommet.

Romtips: Blokk 1,2,3 er rundt bassenget. Blokk 2 er nylig renovert.
Dato for oppholdet: august 2013
Takk, Tim S
Anmeldt 9. juni 2013

Vi var på Marins Playas Leiligheter og var stort sett veldig fornøyde. Hele området er innelukket og godt tilpasset små barn. 4 basseng med varierende dybde og eget sjørøverskip med vannsklie og vannkanoner. Leilighetene var store og fine med det man trenger på kjøkkenet. Dersom man skal trekke for noe må det være at underholdningen startet litt seint for barna, men hadde såpass høyt lydnivå at det likevel holdt dem våkne. Dette betydde sen leggetid som ikke nødvendigvis ble oppfattet negativt hos barna. Det var også noe lydt mellom fellesgangen utenfor rommene

Dato for oppholdet: juni 2013
1  Takk, J0stein