Fin oppholdsplass

Anmeldt 31. juli 2017
hellhans
Randaberg, Norge
Les alle 1 891 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Mallorca
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Fin oppholdsplass, god og myk sand med mange solsenger med parasoller og kodelåsskap. Trekker derimot vurderingen litt ned til 4/5 da prisen for leie av solseng (x2), parasoll med tilhørende kodelåsskap koser 130€. I tillegg trekker innpåslitne selgere som tilbyr frukt og massasje.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, danielvhg
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Bodde på Cala Bona, men tok turen til Cala Millor en dag pga stranden. Først fant vi frem til 2 solsenger som vi kunne tenkt oss, men etter lang ventetid kom "eieren" bort til oss og var rett og slett frekk og sa vi var alt for sent ute og vinket oss bort. Vi gikk så videre til en annen mann som eide noen senger, der fikk vi kjøpe. Men må si det er noe stiv pris.. betalte mye for 2 solsenger + parasoll.. Stranden er forresten veldig skitten og det kom MYE søppel opp der. Ville ikke tatt med barn dit..
+ For dusj der, og en del restauranter og supermarked i umiddelbar nærhet.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, klllk
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Lang fin strand oppdelt i godt oversiktlige soner. For det meste sand men enkelte plasser litt Berg i strandkanten. Ren klar sjø og ryddige forhold. Muligheter for leie seng/parasoll/safe.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, hellhans
Anmeldt 10. september 2016

Det var meget god plass på den sørlige delen av stranda. Fine muligheter for å svømme da det ikke er så langgrunt.

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, JonTAndreassen
Anmeldt 8. september 2016

Dette var besøk nr 2 på dette hotellet. Denne gangen var vi her 1 uke, med halv pensjon. Hotellet framstår denne gangen som forrige gang framragende. Etter en tur ved bassenget den dagen vi ankom så hadde betjeningen vært på vårt rom med sjampanje med kort der de ønsket oss velkommene for andre gang og ønsket oss ett fint opphold..Dette var ett stort pluss, tusen takk!!! Alt er bra ved dette hotellet!!! Anbefaler å velge rom med full havutsikt..helt nydelig. Tipser besøkende om å leie sykkel da det flotte sykkelstier i byen og til nærliggende byer. Turistinformasjonen får en sykkelkart!!

Dato for opplevelse: august 2016
1  Takk, Herdis E