Anmeldt 26. august 2018

Fine leiligheter,rent og pent og god service. Vi syntes Cala Ratjada var en flott og koselig plass med mange gode restauranter og fine strender. Kanskje litt langt til stranden for enkelte. Kan anbefales hvis man liker å gå litt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, RitaEH
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Liebe Rita,
thank you very much for rating your stay at Prinsotel La Pineda. We are glad that you enjoyed the holiday with us. We really appreciate your recommendation. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel.

Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Her var det flott! Rommene var store og med alt du trenger! Wifi på hele hotellet. Stor buffet med alt du trenger.

Veldig vennlig betjening. Ser mange har skrevet at de snakker mye tysk. Dette er nok misforstått, Mallorca har et eget språk som heter caltalan, som kan minne mye om tysk. De snakker selvfølgelig engelsk til deg.

Påtraff også hotell sjefen som ønsket oss velkommen og skulle sørge for at vi hadde det bra.

Som ungt par var det fint å se at det er en egen stor hage med eget basseng kun for voksne! Der var det helt stille og behagelig.

Stedet anbefales! :)

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, erikm373
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2018

Dear Erik,
thank you very much for taking your time and comment your stay in Prinsotel La Pineda. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Your recommendation is much appreciated! Look forward to welcome you back soon and attend you in any language, according our language skill :) Kind regards, Prinsotel.

Anmeldt 26. november 2017

Helt supert! Vi hadde en leilighet med et soverom + sovesofa på stua. Vi var 3 voksne og 1 lite barn. Barnet sov i egen barneseng. Leilighetshotellet lå en liten spasertur til marked, byen og flott restauranter! Fin lekeplass og barnebasseng for barn. Underholdning hver kveld og aktiviteter på dagen. Underholdningen kunne vært litt bedre, men da ville nok prisen økt også, så vi var svært svært fornøyde.

Romtips: Vi hadde en leilighet med et soverom + sovesofa på stua. Vi var 3 voksne og 1 lite barn. Barnet sov i egen barneseng.
Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Tonje V
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2017

Dear Tonje, thank you very much for rating your stay in Prinsotel La Dorada. We hope, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit!
Kind regards, Prinsotel
Guest Relations Manager

Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Dette er det perfekte stedet for folk i alle aldre.
Kjempe flinke med barn og har egen barneklubb.
Flinke med glutenfritt og laktosefritt
Eneste jeg synes er dumt er at ingen av personalet i barneklubben er skandinaviske.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 754stinam
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Dear Mrs Stina, thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel La Pineda. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel.

Anmeldt 16. august 2017

Var der juli/aug 2017. Veldig hyggelige folk som jobbet der. Fine rom. De har også en del som kun er for voksne. Godt utvalg ved frokosten. God service av vaskedamen.
Rask service hvis det var noe som ikke virket.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, gese2015
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2017

Dear Guest thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel La Pineda. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel.