Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Fine og store rom som var nyoppusset. Greit bad, og koselig kjøkkenkrok med kokemuligheter og kjøleskap! To terrasser og bra med skapplass og koffertplass. Greit familiehotell og fine fasiliteter. Det tok veldig lang tid å sjekke inn på hotellet i resepsjonen, og vi måtte betale hotellskatt på 69 € , ikke 12,- som reiseselskapet hadde opplyst om! Sengene var litt harde, men ellers en overraskende og hyggelig opplevelse. Sentral beliggenhet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, mortyblack13
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Dear guest,
thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Looking forward to your next visit!

Anmeldt 20. september 2018

Besillte en restplass uten å sjekke hotellet. Ble meget positivt overrasket. Et flott hotell som anbefales. Familievenlig, men også plass for voksne uten barn. Store og fine rom med balkonger. Frokosten var utmerket, anbefales. Men også mat og service i restauranten var meget bra. Flott underholdning for alle på kvelden for de som var på hotellet. Kort veg til restauranter og strand.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, kareidarb

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Meget fornøyd med oppholdet, vi hadde en leilighet og det passet oss svært bra i og med at vi reiste med et barn som var under ett år. Veldig sentral beliggenhet og mange gode restauranter i området. De reklamerer for en spa avdeling med egne behandlinger. Jeg bestilte en spa behandling og det viste seg at de hadde ikke noe eget rom for dette. Behandlingen ble gjennomført på "the doctors office" ikke den optimale spa opplevelse med andre ord. Vil helt klart anbefale å bestille en slik behandling en annen plass. Utover dette var oppholdet topp. Ingen som var oppe tidlig om morgenen for å reservere solseng så det var tilgjengelig solsenger hele dagen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Grethe U

Anmeldt 26. august 2018

Fine leiligheter,rent og pent og god service. Vi syntes Cala Ratjada var en flott og koselig plass med mange gode restauranter og fine strender. Kanskje litt langt til stranden for enkelte. Kan anbefales hvis man liker å gå litt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, RitaEH
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Liebe Rita,
thank you very much for rating your stay at Prinsotel La Pineda. We are glad that you enjoyed the holiday with us. We really appreciate your recommendation. Look forward to your next visit! Kind regards, Prinsotel.

Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Her var det flott! Rommene var store og med alt du trenger! Wifi på hele hotellet. Stor buffet med alt du trenger.

Veldig vennlig betjening. Ser mange har skrevet at de snakker mye tysk. Dette er nok misforstått, Mallorca har et eget språk som heter caltalan, som kan minne mye om tysk. De snakker selvfølgelig engelsk til deg.

Påtraff også hotell sjefen som ønsket oss velkommen og skulle sørge for at vi hadde det bra.

Som ungt par var det fint å se at det er en egen stor hage med eget basseng kun for voksne! Der var det helt stille og behagelig.

Stedet anbefales! :)

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, erikm373
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Pineda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2018

Dear Erik,
thank you very much for taking your time and comment your stay in Prinsotel La Pineda. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Your recommendation is much appreciated! Look forward to welcome you back soon and attend you in any language, according our language skill :) Kind regards, Prinsotel.