“Godt besøk”
Anmeldelse av Restaurante Vinicius

Restaurante Vinicius
Vurdert som nr. 8 av 109 Restauranter i Ca'n Picafort
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Jeg og min mor bestemte oss for å prøve ut dette stedet etter å ha hatt noen dårlige opplevelser her på Mallorca ang mat. Så siden Tripadvisor anbefalte denne, så reiste vi hit. Det var rask betjening og hyggelig atmosfære. Vi hadde ikke bestilt på forhånd.

Vi bestilte begge entrecôte med bakt potet. Veldig positivt at man kunne velge hvilken saus man ville ha, men min mor syns det var litt dumt at det ikke gikk ann å velge hvor stort kjøttstykke man ville ha. 300gr ble litt vel mye for henne.

Du fikk også velge om du ville ha saus ved siden av eller oppå kjøttet. Dette er også veldig positivt da vi ikke liker at kjøttet bader i saus. Vi bestilte kjøttet i medium og det var helt perfekt! Anbefales!

Dato for besøk: september 2016
Takk, 34marter
RestauranteVinicius, Gerente på Restaurante Vinicius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2016

DEAR GUESTS,

Thank you very much for your opinion about our restaurant. We are very happy that you enjoyed our food and service and we are looking forward to welcome you again as soon as possible in our beautiful restaurant.

Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Nydelig mat, rask og god service.
Jeg spiste biff med bakt potet og grønnsaker, min kjæreste spiste pasta. Alt smakte nydelig. Vi glemte til og med det vi hadde handlet tidligere på dagen, og det lå der når vi kom tilbake 30 minutter etterpå

Dato for besøk: juli 2016
Takk, SveinTH
RestauranteVinicius, Gerente på Restaurante Vinicius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2016

Anmeldt 11. juli 2016

Vi var to familier som bestilte bord med god utsikt til tv for å EM fotball kamp. Servicen, maten og atmosfæren var god. Kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Fredrik N
RestauranteVinicius, Gerente på Restaurante Vinicius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2016

Anmeldt 9. juni 2016 via mobile enheter

Etter anbefalinger måtte dette stedet prøves, og skuffet ikke! Restauranten ligger i enden av gågate, med live musikk som faktisk ikke er sjenerende, men lager god atmosfære. En enorm meny, uten at går utover kvaliteten på maten. Toppet av ansatte som vett å gjøre besøket til en god opplevelse

Dato for besøk: juni 2016
Takk, eirik e
RestauranteVinicius, Gerente på Restaurante Vinicius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2016

Anmeldt 30. juni 2014 via mobile enheter

Var på Vinicius sammen med 6 andre for ett måltid, valgte denne restauranten etter andre gode tilbakemeldinger. Fikk bord ganske fort, og ble tatt godt imot. Maten var god, muligens litt lite stekt for enkelte i selskapet. Virket som om det var bare en kelner på jobb denne dagen, da alt tok utrolig lang tid. Måtte selv gå til kelneren for å få bestille dessert og be om regningen. Var på restauranten kl. 20.00 og man skulle tro at det var mulig å ha nok folk på jobb. Tvilsomt om vi kommer tilbake hit, da det var irriterende å ikke få kontakt med betjeningen, restauranten tapte dessuten noen kroner da enkelte ville hatt mer vin, men fikk ikke bestilt dette.

Takk, heilandf
RestauranteVinicius, Gerente på Restaurante Vinicius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2014

Dear guests,

thank you for your opinion in tripadvisor! We are happy you enjoyed our meal, but we are unhappy that you weren´t satisified with our service.
We only can say sorry about that and we would be very happy to have another opportunity. We already have spoken to our waiters and we hope they will do better in the future. If you come back, please ask for Toni, the boss and he will be on you the whole time.

Thank you very much for visiting our restaurant,

yours RESTAURANTE VINICIUS.

Reisende som så på Restaurante Vinicius, så også på

Ca'n Picafort, Mallorca
Ca'n Picafort, Mallorca

Har du vært i Restaurante Vinicius? Del dine erfaringer!