“Supert👌”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Meget god mat og svært hyggelig betjening. Fikk maten raskt og smertefritt. Biffen var svært god, sammen med en god rødvin. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torgeirh6

Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat å trivelige ansatte. Endte opp med å spise her nesten hver kveld. Filet med bakt potet var mørt og godt, anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Tor Å
Anmeldt 28. september 2016 via mobile enheter

Vi var her en dag før i ferien og kom ikke inn. Vi valgte å prøve igjen i dag, på vår nest siste dag, og angrer ikke! Anden er fantastisk og min mor synes lammekotelettene var gode! I tillegg flyter det ikke mat over hele tallerkenen, men eg grei porsjonering som man blir god og mett av. Naboene på bordet vedsiden av oss måtte spørre hva vi hadde bestilt fordi det så så godt ut! Så dette stedet anbefaler vi. Rask og hyggelig betjening også!

Dato for besøk: september 2016
Takk, 34marter
Anmeldt 12. oktober 2015

En plass , man stadig vender tilbake til, når man er på disse kanter av verden! Store porsjoner med god mat, raskt servert - av dyktige ansatte. Kan være trangt å komme seg forbi bordene, om man må forflytte seg inne i lokalet, men er vel bare en følge av mange gjester :-)

Dato for besøk: september 2015
Takk, mortencola
Anmeldt 18. september 2013

Sett fra gata : en sliten matplass, typisl "syden". Sett fra innsiden : Nydelig mat, store porsjoner, flott service, akesptable priser! Kommer tilbake hit!

Dato for besøk: september 2013
    • Atmosfære
Takk, mortencola

Reisende som så på Restaurante Monaco, så også på

Ca'n Picafort, Mallorca
Ca'n Picafort, Mallorca

Har du vært i Restaurante Monaco? Del dine erfaringer!