“Kan ikke betale med kort”
Anmeldelse av cafe thalassa

cafe thalassa
Vurdert som nr. 2 av 68 Restauranter i Cala Bona
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11 august 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Ok meny med litt av hvert, inkl. noen tapas-retter samt grei barnemeny. Hyggelig betjening.
Eneste sted vi har vært hvor det ikke var mulig å betale med kort, måtte da gå et stykke til nærmeste (fungerende...) minibank for å få tatt ut kontanter.

Takk, Thorbjørn E

Anmeldt 4 juli 2017 via mobile enheter

Drakk kaffi og spiste is med familien. I forhold til Norge var prisene helt ok. To americano, en espresso og to is for 7,90€.
Vi var heldig med at det ikke var så mange andre på cafeen, slik at vi fikk et bord hvor det var plass til barnevogner.

Takk, Espen S
Anmeldt 26 juni 2016

Stoppet innom her da vi var på "sykkeltur". Våre tenåringsjenter kjøpte seg "crepes" med is og krem og vi voksne kun litt drikke.
Veldig flott beliggenhet hvor man følte man satt på vannet.
Hyggelig betjening med humor.

Takk, Marianne J
Anmeldt 28 mai 2015 via mobile enheter

Flottere atmosfære skal du lete lenge etter!! Utsikt over havet, å flottere enn det er at Thalassa ER på sjøen, en bryggecafe med utmerket service, mat, drikke og priser! Går du ikke hit, går du VIRKELIG glipp av noe!!
Ikke nok med at stedet i seg selv er ekstremt hyggelig å veldig pent, så er sjøen utenfor kanten av cafeen, FULL av sultne fisk, så du får en opplevelse på "kjøpet"!! Gøy syns i hvertfall vi!
Gå, nyt og gå fornøyd igjen!

Takk, BananaPeppers
Anmeldt 6 juli 2014 via mobile enheter

Spiste lunsj på cafe thalassa med broren min. Vi satt ute og hadde utsikt over vannet og båtene. Det tok lang tid før vi fikk maten. Maten smakte ingenting. Ikke verdt pengene. Når vi fikk regningen hadde de skrevet inn feil rett, så jeg måtte betale 2 euro for mye. Vi sa ifra og fikk de 2 euroene. Spiser ikke der igjen.

Takk, Thea Cristina G

Reisende som så på cafe thalassa, så også på

Har du vært i cafe thalassa? Del dine erfaringer!