“Fint, billig og enkelt”

Vurdert som nr. 5 av 69 Restauranter i Cala Bona
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Hadde et hyggelig måltid her i går. Prisen var rimelig og maten var grei. Stedet ligger fint til ved vannet og med masse småfisk bare ett par meter fra bordet vårt! :)

Takk, Frkvold

Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Ok meny med litt av hvert, inkl. noen tapas-retter samt grei barnemeny. Hyggelig betjening.
Eneste sted vi har vært hvor det ikke var mulig å betale med kort, måtte da gå et stykke til nærmeste (fungerende...) minibank for å få tatt ut kontanter.

Takk, Thorbjørn E
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Drakk kaffi og spiste is med familien. I forhold til Norge var prisene helt ok. To americano, en espresso og to is for 7,90€.
Vi var heldig med at det ikke var så mange andre på cafeen, slik at vi fikk et bord hvor det var plass til barnevogner.

Takk, Espen S
Anmeldt 26. juni 2016

Stoppet innom her da vi var på "sykkeltur". Våre tenåringsjenter kjøpte seg "crepes" med is og krem og vi voksne kun litt drikke.
Veldig flott beliggenhet hvor man følte man satt på vannet.
Hyggelig betjening med humor.

Takk, Marianne J
Anmeldt 28. mai 2015 via mobile enheter

Flottere atmosfære skal du lete lenge etter!! Utsikt over havet, å flottere enn det er at Thalassa ER på sjøen, en bryggecafe med utmerket service, mat, drikke og priser! Går du ikke hit, går du VIRKELIG glipp av noe!!
Ikke nok med at stedet i seg selv er ekstremt hyggelig å veldig pent, så er sjøen utenfor kanten av cafeen, FULL av sultne fisk, så du får en opplevelse på "kjøpet"!! Gøy syns i hvertfall vi!
Gå, nyt og gå fornøyd igjen!

Takk, BananaPeppers

Reisende som så på cafe thalassa, så også på

Cala Millor, Mallorca
Cala Bona, Mallorca

Cala Bona, Mallorca

Har du vært i cafe thalassa? Del dine erfaringer!