“Fantastisk mat! ”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Vært i Cala Bona 6 dager nå og har gått fordi restauranten flere ganger uten å stoppe pga lite folk der.
Men i dag stoppet vi, og det er det lureste vi har gjort! Helt fantastisk nydelig mat, billig og god service.
Vil anbefale alle å ta turen hit.

1  Takk, Margareth M

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Her har de mange retter som smaker nydelig! OK pris og veldig hyggelig personale! Vi spiste forrett og hovedrett og fikk mer enn nok mat!

Dato for besøk: august 2018
Takk, X6633OEsandraf
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi var i Cala Bona i august og spiste på denne restauranten to ganger. Vi prøvde forskjellige retter hver gang og alt var godt. Litt lite mat, så man burde bestille nan brød og en forrett hvis man er veldig sulten. Ikke sterk mat. Vi ba om litt styrke, men fikk det ikke. Liten barnemeny med nuggets o.l.

Dato for besøk: august 2017
Takk, TonjeBakkeJ
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Var noe skeptisk til denne restauranten da det ikke var noen som spiste der, men til min store overraskelse er dette noe av den beste indiske maten jeg personlig har smakt. Spiste her 2 ganger i løpet av 1 uke.
Anbefales på det sterkeste :)

Dato for besøk: september 2017
Takk, LindaO626
Anmeldt 14. september 2017 via mobile enheter

Spiste mixed grill som var helt nydelig, men savnet mer lammekjøtt. Hyggelig betjening. Frister til gjentagelse. Anbefales!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Renate V

Reisende som så på Kashmir Balti, så også på

Cala Bona, Mallorca
Cala Bona, Mallorca

Har du vært i Kashmir Balti? Del dine erfaringer!