“Middag”

ons. 24.7.
20:00
Vurdert som nr. 15 av 191 Restauranter i Cala d’Or
Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk service og mat. Lobster paella, lammecarré og norsk laks. Veldig bra!
Gode fasiliteter og veldig flott beliggenhet ved havet som gjør plassen enda bedre.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, RonnyEnoksen

Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

For en kulinarisk opplevelse!!! Denne restauranten mangler ingen ting! Den er elegant, maten serveres på en måte som er en opplevelse for seg selv.. Må bare prøves!!! Betjeningen der gjør også besøket til noe uforglemmelig! 5+++++++

Dato for besøk: september 2016
Takk, 563susannaa
Anmeldt 31. august 2016 via mobile enheter

Å spise alene, er ikke alltid like greit, men her er unntaket! Fantastisk personale, som var oppmerksomme hele tiden selv om det var travelt. Nydelig mat, med gode vinanbefalinger! Kan anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Hege O
Anmeldt 31. juli 2016

Maten, personalen og beligenhet :-). vill du bare ta en drink er dette også plassen. Vi fikk kjempe god service og en fantastisk mat opplevelse.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, mrsmoi2016
Anmeldt 4. juli 2015

Vi feiret vårt bryllup ved Cala d'or Yacht Club i slutten av Juni 2015. Vi fikk en fantastisk Service av deres egen bryllups kordinator som la alt til rette for oss helt fra vielse og frem til siste mann gikk hjem fra festen.
Mat og feiring gikk på skinner og vi har ikke en eneste ting å klage på. Vi hadde barbecue buffet som var nydelig og alle våre gjester var super fornøyde. Dette kan jeg med hånda på hjertet virkelig anbefale.
Thank you all at Cala d'or Yacht Club! :-)

Dato for besøk: juni 2015
Takk, JanIsak

Reisende som så på Yacht Club Cala d'Or, så også på

Cala d’Or, Mallorca

Har du vært i Yacht Club Cala d'Or? Del dine erfaringer!