“Bursdag”

tir. 23.7.
20:00
Vurdert som nr. 15 av 191 Restauranter i Cala d’Or
Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Hadde bursdagsmiddag for min kjære. Betjeningen var profesjonelle og festlige, en vanskelig kombinasjon som de behersket. Maten var uovertruffen. Laks røkt ved bordet kombinerte det nordiske kjøkken med japanske på en herlig måte. Biff med sopp og trøffel saus lot det spanske komme frem. Veldig bra. Betjeningen anbefalte en lokal rød vin som kombinerte en rekke druer. Klarte det unike å ta vare på den tunge spanske smaken samtidig som den var frisk i varmen. Et funn. Panna cotta med touch av sitron tilslutt satte prikken over i'en. En restaurant langt bedre en langt dyrere storby restauranter. Et ypperlig sted. Takk for en fin bursdag!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Galmas

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Hadde store forventninger til stedet, og første inntrykket var meget bra. Startet med et par drinker og servitørene var alltid oppmerksomme. Etterhvert fikk vi et bord og mat ble bestilt. Veldig god forrett, men hovedrettene var langt under middels. Vi spiste thaichicken og lambrack. Smakløst og seigt. Kort oppsummert, fantastisk sted, bra service, men elendig mat. + for at de slo av 20% på regninga etter at vi klagde på maten.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ole Martin S
Anmeldt 9. november 2016 via mobile enheter

Stilfullt og flott sted å nyte en Cava med sin kjære. Utsikten over havnen er upåklagelig. Hyggelig betjening og god service. Det ble flere besøk i løpet av ferieuken og vi følte oss svært godt velkommen hit. Prisnivået er en drøm i forhold til Norge!

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Frode N
Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk service og mat. Lobster paella, lammecarré og norsk laks. Veldig bra!
Gode fasiliteter og veldig flott beliggenhet ved havet som gjør plassen enda bedre.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, RonnyEnoksen
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

For en kulinarisk opplevelse!!! Denne restauranten mangler ingen ting! Den er elegant, maten serveres på en måte som er en opplevelse for seg selv.. Må bare prøves!!! Betjeningen der gjør også besøket til noe uforglemmelig! 5+++++++

Dato for besøk: september 2016
Takk, 563susannaa

Reisende som så på Yacht Club Cala d'Or, så også på

Cala d’Or, Mallorca

Har du vært i Yacht Club Cala d'Or? Del dine erfaringer!