“God mat”

Vurdert som nr. 72 av 190 Restauranter i Cala d’Or
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste svært god lasagne og burger her. Hyggelig betjening og en veldig koslig resturant. Bra utvalg i menyen

Takk, Rakel Ø

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Vi var 6 personer som var i villrede hvor vi skulle spise. Det var så mange restauranter å velge i sentrum av Cala'dor. Til slutt stoppet vi hos Don Leon. Det ble en suksess. Det er to glutenallergikere i følget så alle fikk mat. Alle fikk god mat. Selv spiste jeg biff Stroganof. Kjøttet smeltet nesten på tunga. Sausen var spott on. Vi ble alle mette. Dette førte til at vi gikk tilbake og spiste der kvelden etter. De som jobbet der er hyggelige og smilende selv om de har mye å gjøre. Vil anbefale dette stedet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kjell H
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi var et følge på seks. Har blitt vant til at ting tar litt tid her nede, så vi bestilte forrett. Den kom raskt på bordet. Fikk hovedretten rett etter forretten. Knallrask servering.
Maten var veldig god, og god oppfølging.
Alle i følget var enig om at det var et trivelig sted.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Andersen668
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Beste nachos jeg har smakt. En fullstendig smakløs spaghetti carbonara. Uten overdrivelse. Biffen til min kjæreste var kjempegod og med utrolig gode båtpoteter. Angret på at jeg ikke bestilte det samme.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mallorca18
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Veldig fin og stor resturant med god mat. Bestilte en fettuccini med Alfredo saus, fantastisk god smak med en veldig mektig saus. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, lindamari007

Reisende som så på Restaurant Don Leone, så også på

Cala d’Or, Mallorca

Har du vært i Restaurant Don Leone? Del dine erfaringer!