Anmeldt 5. oktober 2017

Personalet var supre, alt fungerte som det skulle.
Her vil vi bo igjen. Rent og pent hotell, flott bassengområde,
Bra renhold. Gode senger, men siden vi var et par, ville jeg hatt en dobbeltseng, ikke to enkle senger

Romtips: 2-roms leilighet var helt ypperlig for oss to.
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Anngun
Kurt N, Director de Relaciones con Clientes på Sol Cala d'Or by Melia Apartamentos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Dear Anngun,
Thank you very much for your comments. I am glad to know that we fulfill your expectations.
All the Sol Cala D'or staff hope to welcome you soon again!

Kind Regards,

Kurt Nolden
E-Guest Experience Manager

Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Nettopp hjemkommet etter en ukes opphold her. Veldig fornøyd med 2-roms leiligheten. Vi sendte en mail til hotellet en måneds tid før ankomst, og spurte om det var mulig å få leilighet i 1. etg. mot bassenget. Det fikk vi, noe vi satte stor pris på! Lys trivelig leilighet som inneholdt det vi trengte av kjøkkenutstyr og div. Rent og pent. Rengjøring og rene håndklær 5 dager/uka. Sentral beliggenhet. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, TunsbergThorsen
Kurt N, Director de Relaciones con Clientes på Sol Cala d'Or by Melia Apartamentos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2017

Dear TunsbergThorsen,
We appreciate knowing that your stay at the Sol Cala d'Or Apartments was to your complete satisfaction. We sincerely hope to welcome you again between us in the near future.

Yours sincerely,

Anmeldt 3. juli 2017

Reiser gjerne tilbake til samme hotell, veldig sentralt.
Fikk bare hyggelig svar uansett hva vi spurte om. Utrolig hjelpsomme med alt. Fikk taxi når vi skulle, alltid til rett tid og alle hyggelig rundt deg. Rent og pent overalt.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, lailao435
Kurt N, Director de Relaciones con Clientes på Sol Cala d'Or by Melia Apartamentos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2017

Dear lailao435,
We would like to thank you for taking your time and make this nice review about our Hotel. It would be a pleasure to welcome you again between us in near future.

Our best wishes,

Anmeldt 22. mai 2017

Godt fornøyd med oppholdet. Bra leilighet og vi fikk bytte leilighet til bakkeplan og det var utmerket. Godt renhold av leilighet og bassengområde. Smilende hyggelig betjening. Har vært på dette hotellet før og vi kommer gjerne igjen. Supert opphold og strålende vær. Kunne ikke hatt det bedre. Takk for et flott opphold.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, bjoergtovet
Kurt N, Director de Relaciones con Clientes på Sol Cala d'Or by Melia Apartamentos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2017

Dear bjoergtvoet,
We would like to thank you for taking your time and make this nice review about our hotel. It would be a pleasure to welcome you again soon.

Kind Regards,

Anmeldt 3. oktober 2016

Anbefaler hotellet.Det var et rent og pent hotell med sentral beliggenhet. Fint bassengområde. Ellers kort vei til sentrun og til sjøen. Fint å spasere til havnen også.Hyggelig område. En må være obs på at det kunne være lytt mellom leilighetene.

Romtips: Det var svært lytt til naboleiligheten. En kunne høre samtaler når stemmene ble litt høye.
Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Kari Lovise Lev... B
Kurt N, Director de Relaciones con Clientes på Sol Cala d'Or by Melia Apartamentos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2016

Dear Kari Lovise Lev... B,
It would be a pleasure to welcome you again between us in a future.

Yours sincerely,