TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 7. september 2019

The Monsuau Hotel er bare helt topp. Moderne og stilig, rent og pent og med en veldig bra betjening.
Flotte rom. Veldig fint bassengområde. God frokostbuffet. Vanligvis så «lyver» brosjyrebildene - men ikke her. Hotellet ligger i utkanten av bebyggelsen, men det er kun 4-500 meter til både stranden og «sentrum». Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, ElToroGrimstad
Juan T, Propietario på Monsuau Cala D´Or Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2019

Tusen takk for din mening, vi håper å se deg neste år på hotellet vårt Monsuau Boutique Hotel Cala D´Or.

Hilsener fra hele Monsuau-teamet

Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Bodde her en uke i juli. Hotellet var flott, fin beliggenhet og rolig. Det vil si, det kunne være litt støy på kvelden pga konsert på hotellet. Vårt rom lå i hovedbygningen.

Bassenget var fint og området var rent og ryddig.

Vi hadde både frokost og middag(middag 5 dager). Frokosten var helt grei, men lite utvalg. Middagen var kjedelig, det var mye forskjellig, men kjedelige smaker og man la godt merke til at gårsdagens middagsrester var brukt i forretten, selv om jeg ikke har noe egentlig mot å bruke opp rester, synes jeg at fantasien og luksusen denne type hotell ga, var kjedelig og smakløst.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Fridabonsak
Anmeldt 2. juli 2019

Fint hotell med delikate rom og et flott bassengområde. Hyggelig og vennlig betjening for det meste, unntatt i hovedrestauranten. Der var det nesten aldri et smil å få ved frokost eller ved middag. Frokosten imponerte ikke og det gjorde ikke den bufeten vi prøvde til middag (en dag). Kaffen var god, men juicen var bare gult vann. I barområdet ved bassenget var alltid smilende og engasjert betjening. På hotellets tak er det også restaurant og bar med fin utsikt. En litt overivrig barkeeper dominerte litt, men her fikk vi servert en veldig bra middag.
Sunprime Monsuau Hotel ligger i utkanten av Cala d’Or. Det tar 5 min å gå til badebukten Cala Ferrera og 15 til 20 min til sentrum av Cala d’Or

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, roarbi
Anmeldt 3. oktober 2018

Monsuau er fint hotell som består av tre bygninger, nytt i 2016 ligger i landsbyen Cala d'Or, ca. en time fra flyplassen, voksenhotell med aldersgrense 16 år. Rent og fint, hyggelig personal på hele hotellet. To restauranter. Restauranten i første etg. serverer en god frokost og bufe-restaurant om kvelden, ala carte restaurant på taket. Fint bassengområde med gode solsenger. Det som var negativt var skyhøye priser i basseng baren, ikke tillatt å nyte medbrakt vann eller andre drikkevarer ved bassenget.

Romtips: Rom mot hage.
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jansul
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Sunprime Monsuau ligger ca. 20 min i gåavstand fra Cala d’ Or i rolige omgivelser. Hotellet har en vakker beliggenhet, og helt perfekt for sløve dager ved bassenget. Rommene er freshe og betjeningen veldig hyggelig. På minussiden kan det sies at det er noe dyrt å spise der, spesielt lunsjmenyen var litt i overkant. På pluss siden må nevnes bar-og restaurant på taket. Veldig unikt og koselig sted for et bedre måltid og noe godt å drikke.

At det ligger litt utenfor Cala d’ Or gjør igrunn ingen ting. Det er flere helt fantastiske viker for bading i nærheten. Sjekk ut Cala sa Nau - områdets beste strand, ikke godt kjent for massene, men spanjolene vet om denne lille perlen. Et annet tips er den lokale familierestauranten Cala Ferrara Bar Maria, bare 600 meter opp gaten. Her får man hjemmelaget tapas, paella og sangria. De har også veldig god grillmat. Helgrillet lammelår anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 978asles
Lia B, Director de Relaciones Públicas på Monsuau Cala D´Or Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Dear Asle,

Thank you for your kind words. We are very happy that you enjoyed your stay and our beautiful views.

We would also like to apologize about not being close to the town centre.

Thank you for choosing us and we hope we see you soon again,
Kind regards,