“Språkproblemer”

Kjøkken: Italiensk, Steakhouse
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Ble en del misforståelser med servitøren da hun tydeligvis ikke snakket så mye engelsk og litt fraværende. Maten var god, god lasagne og bolognese.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Mallorca18

Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig lokalet med god plassering. Vi spiste pizza som var god i forhold til prisen. Menyen er veldig stor og tviler derfor at de klarer å levere bra kvalitet på hele menyer. Det er selvfølgelig bare spekulasjoner. Du finner garantert noe du liker på menyen.

Veldig hyggelig service med rask levering av mat med hyggelige priser

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Mathias Zahl G
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Veldig bra sted, hvor en fikk mye for pengene. En kan spesielt verdsette pizzadeigen de laget på godt italiensk vis. Om en vil spise pizza er dette plassen å besøke.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, westwoodcom
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Supert med hoppeslott til barna. ( håper jeg får med barna en anna plass de andre dagene )
Veldig god pizza.
Hyggelig betjening.
Rent do.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, tonjeo2016
Anmeldt 30. september 2015 via mobile enheter

Vi skulle ha litt lunsj og valget vart her . Hyggelig betjening .
Vi bestillte hamburger de luxe og omelett med poteter og løk .
God smak som begge var fornøyd med .
Fin plass for lunsj - har ikkje prøvd middag her

Dato for besøk: september 2015
Takk, John H

Reisende som så på Ristorante Pizzeria BBQ Steakhouse La Fontanella, så også på

Cala d’Or, Mallorca

Har du vært i Ristorante Pizzeria BBQ Steakhouse La Fontanella? Del dine erfaringer!