“Nam!”

Vurdert som nr. 1 av 4 Dessert i Cala d’Or
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig is! Mange forskjellige smaker, alle finner en favoritt...eller fler. Mulig å få en liten test først, for å være sikker på at barna liker den smaken de har valgt, det er kjempebra. Jordbærisen og Nutellaisen er nydelige. Det samme med Hasselnøttisen. Kommer til å ta turen innom her ofte!

Takk, TonjeBakkeJ

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Rett og slett fantastisk gelato.
Tror dette er en av de beste jeg har smakt.
Er du glad i gelato, så må du prøve denne.
Wow!!!

Takk, Andersen668
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Kjøpte en kule med oreo is og den smakte super digg!!! Skulle gjerne prøvd flere smaker før eg reiste hjem. Anbefales.

Takk, lindamari007
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Verdens beste is!! Vi var her så ofte vi kunne og gikk gjerne langt for å kjøpe is her isteden for andre steder. Anbefales!!!!

Takk, Siv B
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde hver sin is, og en vaffel. Vaffelen var utrolig god, og isen var veldig god men ikkje oppe på 5 stjerners nivå. Kommer til å gå tilbake dit.

Takk, CarlMagnusen

Reisende som så på Cala D'ice, så også på

Cala d’Or, Mallorca

Har du vært i Cala D'ice? Del dine erfaringer!