“Absolutt verd et besøk eller mange flere”

Spice of India Cala D' Or
Vurdert som nr. 23 av 157 Restauranter i Cala d’Or
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. juni 2023

Absolutt nydelig Nan brød, perfekt ris og et par middager som virkelig var en nytelse for både øyne og gane. Stedet ser ikke ut som noe luksus, men det var stadig mange mennesker der, så vi ble nysgjerrige - det angrer vi ikke på et sekund. Maten og servicen oversteg utseende på denne hjørne restauranten med god margin. Helt nydelig og bør prøves

Dato for besøk: mai 2023
Takk, ExoticTravelTom

Anmeldt 27. april 2023 via mobile enheter

God indisk mat. Hyggelig atmosfære, og betjening som gjorde at vi følte oss velkomne. Kommer gjerne tilbake neste sommer!

Dato for besøk: april 2023
Takk, Heidi R
Anmeldt 3. juli 2022

Maten er fortsatt grei, men har vært her tidligere år hvor både mat og atmosfære var desidert bedre enn denne gangen

Dato for besøk: juni 2022
Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Indisk på sitt verste, utrolig dårlig service og en servitør som var mer interessert i hva som foregikk utenfor restauranten enn å ta opp våres bestilling. Da vi valgte å bestille færre retter for å dele himlet han med øynene og mente at det var alt for lite! Maten smakte helt ok og var mer enn nok til alle, vi var et selskap på 5 voksne og 4 barn/ungdommer. Da vi skulle betale var det problemer med kortteminalen så vi måtte betale med kontanter. Servitør mente det ikke var hans problem. Vi kommer ikke tilbake!!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, C1452HNannal
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste av tre av rettene vi hadde. Er nok den dårligste indiske restauranten jeg har vært på. Nanbrødet var Ok.

1  Takk, Ole71

Reisende som så på Spice of India Cala D' Or, så også på

Har du vært i Spice of India Cala D' Or? Del dine erfaringer!