LillAnn E Jørgensen
5,0 av 5 boblerAnmeldt 10. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Álvaro U, Director de Relaciones con ClientesInturotel Cala Esmeralda, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. feb. 2019
Thank you very much for your comment, we are happy to know that in general they enjoyed a good holiday with us, we felt that we would like the distribution of the bathroom in the suites.

Come back soon!
1.8 km fra Inturotel Cala Esmeralda
Ved stranden
    kr 1 306
Restaurant
Se flere hoteller i Cala d’Or
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Svært fornøyd med oppholdet vi hadde her en uke på høsten. Personalet og servicen på hotellet har vært fantastisk! Buffé til frokost og middag er upåklagelig, forutenom at det burde bli bedre utvalg for allergikere og bedre merking av f.eks. evt. glutenfri mat (en av våre reisende hadde glutenallergi). Fasilitetene og hotellet er flott! Men med tanke på at hotellet er ranket som et 4+ hotell er det noe smått som kan nevnes, og som burde forbedres/oppgraderes, som: rengjøring i dusjen på rommene og toalettfasilitetene nede hos strandklubben. Til tross for dette veier resten opp for et supert opphold!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, BeateM1
Álvaro U, Director de Relaciones con Clientes på Inturotel Cala Esmeralda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hello!
Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoyed a relaxing holiday with us and that in general everything met your expectations. We take note about the opinion of the beach restrooms.

We hope to see you again very soon.
Inturotel Hotels & resorts

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her på familietur, og alle var strålende fornøyd. Hotellet ligget rett ved stranda, med bassengområde imellom. Meget bra standard, moderne og flott. Hyggelig betjening. Masse gode restauranter i gangavstand. Anbefaler å bestille leilighet med havutsikt, det angrer ikke vi på.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 988vidar_
Álvaro U, Director de Relaciones Públicas på Inturotel Cala Esmeralda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Dear guest,
Thank you very much for your comment about your holidays at inturotel cala esmeralda. We take note about your opinion for continue improving.

We hope to see you again!

Anmeldt 13. juni 2018

Plassen og hotellet var helt fantastisk. Betjeningen ved hotellet og frokosten og middagen var bare helt enestående og sikkelig service. Badbasengene var også helt topp. Hotellet var veldig fint og rommet også.😊😊😊😊

Romtips: Rommet var helt topp.
Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, janerik2310
Anmeldt 7. juni 2018

Med hånden på hjerte så har jeg ikke noe å utsette på denne turen vår. Vi var her siste uke i mai så sesongen var nok ikke helt i gang. Fantastisk flott hotell. Servicen var utmerket. Rent og pent på hele hotellet. Maten var utrolig god og variert. Har ikke noe å utsette i det hele tatt. Vi kommer tilbake men holder oss unna sesongen.

Romtips: Rommet lå mot bassengene, så vi hadde ettermiddagsol.
Dato for oppholdet: mai 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, lhaave
Álvaro U, Director de Relaciones Públicas på Inturotel Cala Esmeralda, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2018

Hello!
First of all, we would like to thank your review about inturotel cala esmeralda. We would like to inform you that your opinion has been taken into consideration for future improvement. We regret the points that have not been to your liking and we hope that in the future you can return and take a better experience of your holidays with us.

Best Regards.

Anmeldt 10. oktober 2017

Flott moderne hotel med vennlige , smilende og serviceinnstilt personale . Ble imponert over maten både på hotellet og strandbaren som hører til . Fine rom med dyner .... Litt små balkonger , men det glemmer vi når resten er så bra . Hotellet har en avslappende atmosfære og rett nedfor hotellet er det en " livlig " badebukt hvor vi trivdes godt noen timer om formiddagen . Trivdes så bra her at vi allerede har bestilt ny tur sommer 2018

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, _anne_m_bjornsen