“Grei paella”

Vurdert som nr. 7 av 77 Restauranter i Can Pastilla
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27 juni 2017 via mobile enheter

Vi spiste sjømat paella. Den var god, men kunne godt smakt safran. Servicen er upersonlig. Pass på at du får det du har bestilt så de ikke gir deg dobbelt av forrett og mer vin enn du har bestilt. Typisk turiststed som vi pleier å styre unna, men pga gode anmeldelser ville vi prøve. Kommer ikke tilbake hit.

Takk, Tralalei
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21 juni 2017 via mobile enheter

Tre gode venner spiste bacalao og kylling. Husets vin og kaffe til dessert. Fisken var helt nydelig tilberedt. Sistemann med kylling angret med god grunn. Dette er ikke stedet hvor du bestiller kylling. Her gjelder det å få i seg fisk og paella! Anbefales på det sterkeste.

Takk, Hajk M
Anmeldt 25 mai 2017

Fin restaurant med bra beliggenhet.Bestilte paella som ble servert i en stor haug på tallerkenen,noe som var direkte uappetittelig.Kelneren var stresset og lite hyggelig.Maten var grei.Frister ikke til gjentakelse.

Takk, ainalill
Anmeldt 22 september 2016

Vi spiste to forskjellige versjoner av Baccalao. Begge smakte fantastisk, og husets hvitvin var ett ypperlig valg. Spiste fiskeretter her med virkelig gode smaker. Stedet er veldig populært, også blant Spanjoler, lurt å stille litt tidlig til middag, sånn ca. kl. 19 er bra. Betjeningen er super og veldig imøtekommende. Her kommer vi igjen neste år. Anbefales

1  Takk, Eirik D
Anmeldt 23 august 2016 via mobile enheter

Typisk spansk spisested med god tapas, blåskjell og hyggelig betjening. Ble vårt favorittsted i Can Pastilla. Passer både som lunsjsted og middag.

Takk, Kristin S

Reisende som så på La Payesita, så også på

Playa de Palma, Mallorca

Can Pastilla, Mallorca
Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i La Payesita? Del dine erfaringer!