“Bra sjømat”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1 april 2017 via mobile enheter

Svingte tilfeldig innom med en gjeng kamerater. Typiske turistmenyer, men maten er god. Delte en Paellla med to andre. Smakte fortreffelig. Litt slitsom servitør som pusher fiskeretter og kaker, men det er hand jobb å skape mersalg. Etter et høflig Nei takk ga han seg fort. Alle forlot restauranten mette og fornøyde.

Takk, Thoraveler
customermanagerinfo, Director de Relaciones con Clientes på Marisqueria internacional, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 april 2017

Thank you for your comment,
We are so glad to know that you've enjoyed your experience at Marisquería internacional,

We hope to see you soon.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 30 mars 2017 via mobile enheter

En flott og ren restaurant med god service. Nydelig mat og deilig dessert. Må nok tilbake hit neste år.

1  Takk, Trine-Lise M

Gracias por tu comentario,

Nos alegra saber que has disfrutado tanto de tu experiencia con nosotros. Esperamos veros de nuevo por Marisquería internacional.

Gracias de nuevo,

Anmeldt 7 september 2016 via mobile enheter

Restauranten har fin beliggenhet rett ved stranda. Svært bra utvalg av sjømat på menyen. Da vi skulle bestille forsøkte vi å stille et par spm ang menyen, men fikk ikke noe særlig med svar. Dårlig engelskkunnskaper hos kelnerne. Bestilte også et glass vin, men endte opp med å få en halv flaske servert. På tross av dette var maten upåklagelig. Fisken vi fikk servert virket fersk og var godt tilbredt. Kjedelig tilbehør bestående av poteter og en svært enkel salat.

Takk, 84veronikas
Anmeldt 29 juli 2016 via mobile enheter

Var her sammen med min kjære. Veldig mange gjester, veldig stor meny. Venter på maten i 45min. t-bone steak, noe man ikke kan rote til, dette klarte dem. Ikke en plass jeg ville anbefalt til noen. Venta i en time etter at vi hadde spurt om regninga.
- dyrt (i forhold til hva man får)
- dårlig service
- dårlig atmosfære

Takk, Espen O
Anmeldt 24 juli 2016 via mobile enheter

Spiste lunch her en dag. Fikk bord med utsikt over sjøen.
Bestilte flyndrefilét og karamellpudding til dessert. Nydelig.
Vi spiste middag også. Nydelig paella, med god vin til.
Dette besøket var ikke like vellykket.
Servitøren som hadde bordet opplevdes som frekk. Selgertype som var opptatt av å selge...det dyreste.
Desserten ble slengt på bordet med en uvennlig gest.
Anbefales hvis man er glad i sjømat.

Takk, marianne353

Reisende som så på Marisqueria internacional, så også på

Can Pastilla, Mallorca

Har du vært i Marisqueria internacional? Del dine erfaringer!