“Middag”

Vurdert som nr. 13 av 99 Restauranter i Magaluf
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Bestilte pasta duo, en del bolognaise og en del carbonara og en burgermeny. Pastaen var grei nok, men ikke mer heller. Burgeren var kjedelig og uten dressing og med kjedelig tilbehør. Totalt sett heller skuffende, men ølet var godt og ble servert i glass med rinfrost. Så den skal de ha!

Takk, Øystein E

Anmeldt 9. mai 2018 via mobile enheter

Dette er et sted som ligger rett ved stranden og har masse besøkende. Det er kanskje ikke den beste med små barn grunnet litt høy musikk, men maten og servicen var veldig god. Anbefaler en øl også hvor du får et fryst glass med iskald øl. Stort sett veldig bra

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Stianborgen
Anmeldt 19. oktober 2017

Spesiell bar som ligger på strand promenaden.
gode drinker til en grei pris. stengdr tidlig utenom høysesongen

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, jajen2
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Vi bestilte burgere som smakte kjempe godt. Fikk kald øl i sjarmerende frossende glass. Kunne se utover stranden. Servitøren var hyggelig og fulgte oss godt opp, selv om det var mange gjester. God atmosfære og verdt et besøk når man er i Magaluf. Vi kommer til å gå hit igjen, definitivt.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Stine K
Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Vi spiste middag her en kveld med bord rett mot stranden. Fantastisk utsikt, god mat, god service og flotte omgivelser. Anbefales.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Petramor

Reisende som så på Robinson Crusoes, så også på

Har du vært i Robinson Crusoes? Del dine erfaringer!