“Flott restaurante”
Anmeldelse av The Olive Tree

The Olive Tree
Vurdert som nr. 6 av 143 Restauranter i Palma Nova
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

På the olive tree finner du mat og drikke for en hver smak. Og ikke minst i mine øyne den beste strand restauranten i Palmanova. Hyggelig betjenting og ikke alt for dyrt. Ligger vakkert til på standpromenaden! Virkelig å anbefale en tur innom!!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, anettes924

Anmeldt 4. november 2019

Anbefales!
Alt perfekt.
Mat, drikke, service, beliggenhet, atmosfære, rent og pent.
Alltid blide ansatte. Ofte fullt på kveldstid, men en fin ordning med «vente-sone». Stedets beste Sangria.
Ble favorittstedet både for lunsj og middag.

Takk, tonjer904
Z586ZPjamesw, Owner på The Olive Tree, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

takk for fantastisk anmeldelse - vi setter stor pris på at du tok deg tid til å fortelle oss hvor mye du likte besøket ditt

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Kosleog sted nær stranden. Fantastisk tapas, fin atmosfære, nær sjøen, hyggelig betjening, fint for både par og familie

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 379mariannev
Z586ZPjamesw, Owner på The Olive Tree, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2019

Tusen takk for din 5 * anmeldelse vi setter stor pris på komplimentene dine

Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

God service, oppmerksomme ansatte og deilig mat! Denne restauranten ligger helt nydelig til og det er en perle alle må få med seg. Maten smakte helt supert, jeg kan virkelig anbefale drinkene også. Jeg skal tilbake!

Takk, theabratlien
Z586ZPjamesw, Owner på The Olive Tree, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2019

tusen takk for den fabelaktige 5 * anmeldelsen vi gleder deg over at du likte besøket ditt much

Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Vi koste ossnydelig mat og fantastisk serviceminded betjening
Alle fem bestilte forskjellige menyer og alle var fornøyde

Takk, lisekri

Reisende som så på The Olive Tree, så også på

Har du vært i The Olive Tree? Del dine erfaringer!