“Ferie 2018”
Anmeldelse av Zen Lounge Bar and Grill

Zen Lounge Bar and Grill
Vurdert som nr. 10 av 156 Restauranter i Palma Nova
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Her har vi spist 2 kvelder og utmerket service og mye god drikke.Store porsjoner og mye mat for pengene.Så dette stedet kan jeg anbefale på det sterkeste både for en liten drink eller et godt måltid

Takk, kentm176

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Bra restaurant, god mat, fin beliggenhet og god atmosfære. Gitt en optimal overveielse identifiseres potensialet i forhold til en samlet vurdering

Takk, Bugmaster77
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig beliggenhet med god mat og live music. En trubadur med gitar som spilte rolige låter og skapte god stemning! Var mye mennesker på stedet men la ikke merke til dette, flinke folk på jobb gjorde opplevelsen veldig bra!

Takk, Stefan B
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Svært god mat, og serviceinnstilte servitører! For kvelden hadde vi en servitør kalt Keiran, som alltid var påpasselig med at vi hadde det vi trengte, og bidro til en bra kveld! Anbefales på det sterkeste.

Takk, Camillaskavikdahl
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved strandpromenaden. God mat, ungene likte både burger og pommes frites. Fajitas var litt mye krydret og saltet. Mye fristende på menyen. Anbefales!

Takk, Karianne79

Reisende som så på Zen Lounge Bar and Grill, så også på

Palma Nova, Calvia

Har du vært i Zen Lounge Bar and Grill? Del dine erfaringer!