Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Flott hotell. God mat og grei servering. Rommet var flott men svært dårlig aircondition. Vi fikk ikke temperaturen under 24,5 grader på natta. Ga beskjed 2 ganger til resepsjonen, men de sa att det var i orden, anlegget er kraftig under dimensjonert for rommet. Måtte ut å kjøpe en vifte. Stranden er grei men den er delt med det offentlige så alle solsenger har svært dårlig plassering i bakkant, man får heller ikke tillatelse til å flytte sengene. Hotellet er veldig flott, med god fantastisk uteplass og basseng område. Hotellet er godt vedlikeholdt. Rent å pent.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Tom-Ivar Waage J
SonCaliu, Revenue Manager på Hotel Son Caliu Spa Oasis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2017

Dear Tom-Ivar Waage J,

Thank you for your feedback after your stay at Hotel Son Caliu Spa Oasis.

We are glad to read that you enjoyed your stay with us and that your food experience met your expectations.
At the same time we regret to hear that you had troubles while using the air conditioning.
Regarding the Son Caliu Beach that is just outside of the hotel please note that it is a public one and we provide sunbeds as a courtesy for our guests.

We hope to have an opportunity to welcome you back.

Kind regards,

Weronika Gaslawska.

Anmeldt 24. juni 2017

Når vi ankom hotellet sent på kvelden fikk vi et rom med utsikt mot en bakgård med noen søppeldunker, vi gikk ned til resepsjonen for å høre om vi kunne få en annet rom og fikk da beskjed at de skulle se på dette til i morgen.
Etter frokost hadde de fikset et nytt rom med nydelig utsikt uten problem.

Personale er kjempe hyggelige og veldig hjelpsomme.

Da resepsjonen ringte og bestilte scooter for oss kom det en man etter 10 for å hente oss for at vi skulle få scooterne våre, alt gikk knirkefritt!

Hotellet ligger 5-10 gang til den store stranden, der de også ligger utallige av restauranter.

"Stranden" ved hotellet er en brygge man går ut på, vanskelig å bade rett fra stranden.

Restaurantene rundt hotellet var ikke det beste, så vi spiste for det meste rundt den store stranden.

Spa var helt nydelig! Forventet ikke at det skulle være så fint og god stemning, anbefales.

Frokosten var også veldig bra, hadde de meste man ønsker til en frokost og mer.

Basseng området var veldig stille og rolig, utrolig behagelig stemning.
Man ser også utover havet for de meste.

Vi hadde en fantastisk uke på dette hotellet! Vi kommer nok tilbake.
ANBEFALES!

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, sjossa
SonCaliu, Revenue manager på Hotel Son Caliu Spa Oasis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2017

Dear sjossa,

We would like to thank you for your prompt review after your visit at our Hotel Son Caliu Spa Oasis.

It is a great pleasure to read that the hotel satisfied your needs in terms of location, comfort, food quality and guest attention. Most of all we are glad to be able to fulfill your requests and that you enjoyed your scooter rental organized by the hotel.
On the other hand thank you for sharing your feedback on the SPA area and brekfast service.

We look forward to welcoming you back in the future.

Kindest regards,

Weronika Gaslawska.

Anmeldt 5. september 2016 via mobile enheter

Helt fantastisk atmosfære! Bestilte full body massage, profesjonelt utført og fantastisk god massøse!
Dette er noe jeg og de jeg er med anbefaler. Fler forskjellige ting å gjøre, sauna, massasje, jaccuzzi m.m. Behagelig bakgrunnsmusikk.
Behagelig og deilig for sjela.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Lise-Mari16
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet har en bra plassering med relativt kort vei til nærmeste skikkelige strand,600 meter. Personalet er imøtekommende, men mange kan lite engelsk. Opplevde også noe urettferdig behandling ifm reservering av senger ved svømmebassenget. Noen får reservere og noen ikke.
Rommene var standard rom. Hotellet er svært lytt. I tillegg er alle rom-dørene laget slik at de slamrer når de lukkes. Når en kan høre naboene snakke er en prisgitt at alle tar hensyn. Det er ikke alle som gjør. Småbarnsfamilier med energibomber som løper inn og ut av rommet og langs korridorene fra kl 07.00 og partyløver som kan komme hjem langt på natt kan gjøre nattesøvnen noe forstyrret. Sengene er som flere andre har bemerket veldig harde.

Frokosten er av god kvalitet og det lages både omeletter og speilegg løpende på forespørsel. Utvalget er bra.

Underholdningen er veldig varierende. Fra gammelmodig musikk for pensjonister til noe mer ungdommelig musikk for middelaldrende. Ungdoms-underholdning finnes ikke.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, FRG47
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Veldig god frokost (mye å boltre seg i) og snille ansatte. God kvalitet på rommet også. Nært til stranden og mulighet for spa og tennis osv. Gode smørbrød til Lunsj. Vaskedamene haster ikke og venter til du har dratt før de går inn.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Magnus B
SonCaliu, E -Commerce på Hotel Son Caliu Spa Oasis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2016

Dear Magnus B

First of all, we would like to thank you for choosing us to spend a wonderful getaway and for leaving a review about our Hotel Son Caliu Spa Oasis****.
We are delighted that your enjoyed our facilities and you found our staff as being up to your standards.
We hope to welcome you back soon again.

Greeting from Mallorca.
Mª Jose Guerrero