“Velsmakende mat og god service”
Anmeldelse av Curry Lounge

Curry Lounge
Vurdert som nr. 13 av 156 Restauranter i Palma Nova
Kjøkken: Indisk, Pakistansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt en kyllingrett som var velsmakende. Finner vi retter med spinat, må de prøves. Denne innfridde forventningene! Blant de beste vi har smakt! Vi har tidligere prøvd deres mangodessert, og det smakte fortreffelig.
Vi fikk svært god oppfølging av servitørene og rask servering.
Godt å komme litt bort fra en travel turistgate langs stranden.

Dato for besøk: august 2017
Takk, arnipa

Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Veldig god indisk mat! Bra service og gode anbefalinger fra servitøren Bali. Absolutt verdt et besøk om du er lei av kjedelig syden-mat.

Dato for besøk: august 2017
Takk, JannickeH3
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig vellaget med mye smak. Super service fra en hyggelig servitør. Vel verdt å besøke for et velsmakende og godt måltid

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 557kathrinej
Anmeldt 24. juni 2017

Veldig god mat!
Men veldig synd at det ikke er flere folk her og at dem velger å gå på den lengre ned i gaten da den ser finere ut, men maten er 100 ganger bedre her!!

Bli ikke skremt av hvordan det ser ut der, du kommer ikke å angre!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, sjossa
Anmeldt 2. mai 2017 via mobile enheter

Ikke la den litt avsidesliggende plasseringen lure deg, Curry Lounge serverer god hjemmelaget indisk mat til en rimelig penge. Spesiell takk til Zaib gir alt for at du skal føle deg hjemme, og du er godt tatt være på under hele oppholdet.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Martin G

Reisende som så på Curry Lounge, så også på

Har du vært i Curry Lounge? Del dine erfaringer!