Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Er inne i de siste timene på Ponent Mar. Hotellet er det ingenting galt med. Beste beliggenhet, nydelige rom, flott renhold, perfekte omgivelser. Alt var så bra at vi hadde etter de første dagene plan om å gjøre dette til vårt faste hotell på Mallorca.

Etter som dagene gikk ble det mer og mer markant at ALT for mange av de ansatte ikke likte gjester. I så stor grad at det er ufint. Stønning, himling med øyene og synlig hoderisting. Dette gjaldt ikke bare oss. Synlig når de snakket med andre gjester enn oss.

Dette er dessverre nok til at vi ikke velger dette hotellet igjen. Trist for stedet er vakkert.

Badevakten, enkelte vaskehjelper og en enkelt person i resepsjonen var normalt hjelpsom og trivelig. Resten bærer preg av et "symptomatisk problem". Mulig kanalisert ned fra ledelsen, men det blir spekulasjon.

Har jobbet som reiseleder i flere år og har reist enormt mye siden den gang. Blir nok endel tusen netter på hotell. Dette er i absolutt nederste nivå når det kommer til kundeservice og "miljø".

Snipp snapp snute Ponent Mar er ute..

Dato for oppholdet: mai 2018
3  Takk, j_rn_412
JOAN E, General Manager på Ponent Mar Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Dear Jørn Ø,

Thank you very much for your recent stay with us and for expressing your concerns.
We are sorry to hear that you had some inconveniences which caused our hotel to be less enjoyable.
We are truly surprised to read that our staff did not meet your expectations, as most of our comments are positive and many of our guests think the exact opposite, therefore many of them return year after year.
All in all, we appreciate your comments and we will continue to strive and stimulate our staff to provide the joy and good service that our customers deserve.

Sincerely,

Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Fint hotell. Fine og rene rom. Det er ikke dyner i sengene, kun laken og teppe. Ønsker meg dyne neste gang jeg kommer.. Vi var der i april, og det var derfor ikke veldig fult der. Mange ledige solsenger, så det var bare å velge og vrake. Hyggelig betjening, det var også en norsk dame der. Kort vei til stranden og Palma Nova.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, ruthedelk
JOAN E, Manager på Ponent Mar Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2018

Dear Ruth Edel K,
Thank you very much for your great review, we are glad that you liked our place and location.
We hope to have you here again during your next holidays in Mallorca.
Warm regards,

Anmeldt 4. februar 2018

Vi bodde i en to-romsleilighet med flott utsikt ut over bassengområdet og Middelhavet. Mangler badestrand, men med en 8 åring og en 14 åring var det bassenget som var viktig. Overraskende god kapasitet på solsenger, da gjester ankommer og reiser på ulike dager. Det var en litt emmen lukt på rommet uten at jeg sjekket hva det kom fra. For en familie på 4 var dette et perfekt sted å tilbringe sommerferien, så anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Johan Olav H
JOAN E, Manager på Ponent Mar Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Dear JOHE2014,
We would like to thank you for sharing your experience about your stay at our Apartotel Ponent Mar and would kindly like to inform you that some areas of the hotel have been totally renovated and we really hope to have the pleasure of welcoming you again in the future.
Thank you for staying at our place.
Best regards,

Anmeldt 21. oktober 2017

Vi hadde et fantastisk flott rom i 6. etg. med stor takterrasse og tilgang til Jacuzzi. Topp rom og utsikt. Alt var helt topp. Kort vei til Palma Nova med masse flotte spise plasser. Flere mat butikker med meget godt utvalg på mat og drikke.

Romtips: Havutsikt.
Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, olaholm
JOAN E, General Manager på Ponent Mar Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2018

Dear olaholm,
We would like to transmit our gratitude for your 5 out of 5 review regarding your experience at the Ponent Mar.
We are proud to inform you that we have recently refurbished some of our areas this winter, that includes a brand new spa with sea views, a well equipped gym and a swimming pool on the roof top with breathtaking sea views, amongst other things.
Please keep checking our website or follow us on Facebook for more information.
Thank you for staying with us, we hope to be able to welcome you again soon.
Best regards,

Anmeldt 10. oktober 2017

Stortrives på dette hotellet , og må alltid tilbake . Hotellet ligger luftig til med gåavstand ned til strand og restauranter . Velger alltid 2 roms superior leilighet med havutsikt . Hotellet har de siste år vært under oppgradering , og håper nå at hotellet oppgraderer med dyner i sengene . Har allerede bestilt leilighet til sommer 2018 .. og håper at dynene er på plass .....

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, _anne_m_bjornsen
JOAN E, General Manager på Ponent Mar Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Dear _anne_m_bjornsen,
Many thanks for your great review about our place.
We will take notice regarding the beds in the rooms and we look forward to welcome you back to a newly refurbished Ponent Mar, thank you for staying with us once again.
Kindest regards,