“Flott beliggenhet og super betjening.”
Anmeldelse av Viceroy's

Viceroy's
Vurdert som nr. 68 av 168 Restauranter i Palma Nova
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Hele familien koste seg her. Vi var så fornøyd med mat, rask servering og utrolig hyggelig betjening.En viktig ting for meg gode stoler. Her satt mann behagelig og ikke minst adkomst for bevegelseshemmede. Det er noe som er så gjennomført på de aller fleste restauranter og puber over hele Palma Nova Jeg er imponert.

Dato for besøk: september 2019
Takk, lisekri
vicer0yr, Propietario på Viceroy's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 dager siden

Takk & vi sees!

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk raskt bordservering og menyen, så tok det vel noen få min før de tok bestilling og ytterlige noen min til maten kom, de gikk mye rundt og følte meg mer beglodd på som gjorde atmosfæren litt rar. Maten var helt ok til prisen, men prisen på øl og brus stod ikke på menyen, kun vinkart, noe som var ganske irriterende. Satt ikke mer enn 2 min max før de kom å tok talerken og spurte bare etter regningen med engang. Går nok ikke der igjen men var helt ok som sagt, trekker 2 prikker for prismeny på drikke og at jeg følte de kikket veldig mye mens de gikk rundt som var rart for meg.

Takk, Roy J
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Denne perlen av en restaurant besøkte vi første kveld vi kom.Meget god service og et egnet sted for kjøtt/biffelsker.Store porsjoner og god mat.Pluss er at de griller din mat utendørs og du kan se at de tilbereder din mat

Dato for besøk: august 2018
Takk, kentm176
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Var her i juni 2018. Flott sted med hyggelige servitører. Veldig god mat også. Tomatsuppen smakte kjempegodt og det samme gjorde sverdfisken.
Eneste negative er at sjefen virket gretten og sur og behandlet ikke sine medarbeidere bra. Men ellers et flott sted med kjempegod mat

Dato for besøk: juni 2018
Takk, benedictee2014
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Et helt fantastisk sted å spise! Veldig godt service med hyggelig personell. Maten var også helt fantastisk. Man kan se deler av kjøkkenet hvor kjøtt og pizza blir tilberedt, noe jeg synes er veldig flott! Dette er absolutt et sted jeg ønsker å dra tilbake til.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, hhking1

Reisende som så på Viceroy's, så også på

Palma Nova, Calvia
Palma Nova, Calvia

Har du vært i Viceroy's? Del dine erfaringer!