“Favoritt!”

Vurdert som nr. 40 av 237 Restauranter i Puerto Alcudia
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Dette ble favoritt stedet til meg og samboeren, og vi besøkte det flere ganger samme uken. Det ligger på stranden omtrent og utsikten er nydelig.

Stedet er delt i to - en lounge bar og et spisested. Får du ikke bord med en gang tilbyr de deg å sitte i sofaene og vente. Det ser skikkelig high class ut der men det er et sted for alle (sett både barnefamilier, kjærestepar, vennegjenger osv sitte der). Rent, pent og organisert!

Har både testen ut loungen og restauranten og begge deler var fantastisk!
De lager de aller beste drinkene i hele byen, og etter års erfaring som bartender/flere alkoholkurs bak meg vil jeg tørre å påstå at det ikke kommer til å skuffe deg. Vannpipe er også å få her!

Maten er også utrolig god, og de har både spanske retter som Paella, og retter «for alle» som burger, biff, fisk, sjømat, barnemenyer osv. Når vi var der å spiste middag på kvelden fikk vi også et glass hver med champagne på huset.

De ansatte er utrolig dyktige og har utviklet et system som fungerer godt (kommuniserer med hverandre på walkie talkie) så her får du meny, drinker og mat veldig fort! De jobber hardt, det kan man både se og merke/smake.

Dette stedet vil jeg anbefale å besøke på det STERKESTE!

1  Takk, Amina L
MkArellano, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Sa Gavina - Puerto Alcudia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

We are so glad to read that you have enjoyed your experience with us.

We hope to see you soon or during your next holidays in Alcudia

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Treg service selv om restauranten knapt var halvfull. Maten tok lang tid, og da den kom var medium burger fullstendig gjennomstekt og pastaen var kald. Da bestilte mer vann tok servitøren bort et halvfullt glass cola.

Har barnemeny. God tomatsuppe, og tempura grønnsaker fra tapasmenyen var ok.

Muligens et bedre sted for tapas og drinker enn lunsj og middag.

Takk, Elin Elisabeth N
MkArellano, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Sa Gavina - Puerto Alcudia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Thank you for your opinion,

We'll take in consideration your opinion to improve our services. During the summer season our staff is very busy and they make their best to make every single experience a 5 stars one, but we are sorry about it if you had to wait too much during yours.

Anyway we hope to see you again at Sa Gavina to improve this experience

Thanks again,

Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Jeg og mamma bodde på Paraiso og kom over Sa Gavina tilfeldig i går da vi gikk strandpromenaden til port de alcudia, og ble møtt med smilende og svært høflig personale som ikke var pushy som de andre i nærheten. Vi er så glade for at vi valgte å nyte middagen der med bord helt ved stranden og rolig fin loungemusikk, svært avslappende og med nydelig utsikt. Første kvelden (i går) valgte vi Pad thai og tempura torsk, og det smakte fortreffelig:) vi fikk også champagne til velkomstdrink, veldig passende i den settingen :) nøt det virkelig! Vi likte oss så godt der i går at vi allerede da vi dro gledet oss til å spise der igjen i kveld, og da valgte vi paella og grillspyd som ble servert ved bordet, de satte et serveringsbord ved siden av oss og danderte det så fint på tallerkenen, veldig profesjonelt og fint :) svært hyggelige folk som jobber der, og du føler deg ivaretatt og sett anbefaler spesielt paella og grillspyd, beste maten vi har fått og prisene er svært gode ;) paella kostet kun 14.90 euro og du får masse mat og svært bra sjømat ;) grillspydet ble servert på et stort stativ som holder grillspydet, og du føler hele måltidet er en spesiell opplevelse! Vi gleder oss til å komme tilbake neste gang, beste matopplevelsen vi har hatt i alcudia, og vi har spist mange steder her:) gled dere;)

Takk, Ingebjørg R
customermanagerinfo, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Sa Gavina - Puerto Alcudia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2017

We hope to see you soon.

Anmeldt 3. september 2017

Vi kom tidlig og det var få gjester, allikevel tok det endel tid. Maten bar ok, men ikke mer. Av 10 stk var det kun to stk som var fornøyd med maten. Helt ok meny med godt utvalg Beliggenheten til restauranten er bra og stolene ok å sitte i. Siden resturanten i hovedsak er utendørs var det kjøling med vann som sprutes ut som mist. Dette opplevdes tidvis som plagsomt og vi ble aldri spurt om det var ok for oss.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, tom arild j
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Hadde en fantastisk helaften på denne restauranten. Flott beliggenhet og god service måten var også god og det var en opplevelse å få servert måten tilberedt og servert ved bordet.

Takk, 283ole1984
customermanagerinfo, Director de Relaciones con Clientes på Restaurante Sa Gavina - Puerto Alcudia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2017

We hope to see you soon.

Reisende som så på Restaurante Sa Gavina - Puerto Alcudia, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Restaurante Sa Gavina - Puerto Alcudia? Del dine erfaringer!