“Anbefales”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, gode drinker og vi fikk anbefalt nydelige viner. Betjeningen var bra og morsomme kelnere. Trubadur satte prikken over i’en. I tillegg var det billig. Anbefales

Takk, tjordhoey

Anmeldt 2. oktober 2018

Flott service, meget god mat, dette stedet er verdt et besøk, flott vertskap, Ligger godt til i nærheten av stranden og hovedgaten. For det meste engelske, Norske, skandinaviske gjester. Også spanjoler, Restauranten viser også sport på tv, Og du kan spørre om nesten hva som helst og dem viser det du ber dem om.

Takk, KennethM1797
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Bra stemning, nydelig mat og gode drinker! Vi var mange plasser og spiste, men vendte alltid tilbake hit.

Takk, 881siljef
Anmeldt 15. september 2018

Denne restauranten var nært hotellet vårt, noe som innebar at vi var innom 4-5 ganger i løpet av ferieuka vår. Fantastiske drinker! Har alltid "drink of the day" til redusert pris. Ved et tilfelle var drinken min veldig sterk. Ba om å få den mer vannet ut, og det var ingen problem. God mat, spiste både pizza, en forrett med sopp, brownies og hamburger. Det eneste negative i forhold til maten, om man kan kalle det negativt, er at bbq-sausen var byttet ut med ketchup (eller så er det en mildere bbq enn jeg er vant med). Upåklagelig service! Her ytet de sitt beste, alltid med et smil og ordnet opp hvis det skulle være noe. Skikkelig hjemmekoselig. I tillegg (jeg tror det er hver kveld) har de live musikk om kveldene, og det er skikkelig flinke artister som opptrer. Angret ikke en dag på at man stakk innom her. Er man først i Alcudia, bør man absolutt stoppe innom her. Det er verdt det!

Takk, 959mariaw
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Dette er vårt andre besøk på Smith's , og som første gang ble vi møtt av hyggelig betjening . Maten er god, kommer raskt, og prisen er grei. Alle var godt fornøyd med maten. Gode coctails!

Dato for besøk: august 2018
Takk, remieb2015
Nicole S, Owner på Smith's Cafe-Bar-Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Takk så mye for at du tok deg tid til å skrive din anmeldelse. I'm very glad you enjoyed your visits.

Reisende som så på Smith's Cafe-Bar-Restaurant, så også på

Har du vært i Smith's Cafe-Bar-Restaurant? Del dine erfaringer!