“Veldig god mat!”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Spiste her i går, middag. Veldig imøtekommende og serviceinnstilte servitører. Rask service. Maten var veldig god! Spesielt salaten du får ved siden av med en spesiell vinagrette! Vi spiste 2 ulike kyllingretter og biff stroganoff. Drinkene var også veldig bra:) Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Linn-Jeanette
585NicoleS585, Owner på Smith's Cafe-Bar-Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Takk skal du ha. Det er en glede å få slike positive kommentarer. Ser deg neste gang!

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening, god tapas, god pasta, og svært gode drinker! Live musikk enkelte dager og sangeren var flink. Hyggelig sted å spise middag med god stemning. Vi kom tilbake!

1  Takk, christinnyre
585NicoleS585, Owner på Smith's Cafe-Bar-Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Takk for anmeldelsen og sangene dine. Jeg er veldig glad dere alle likte kvelden, det var en glede å møte dere.

Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Spiste middag med hele familien på denne restauranten hvor det var bra med folk.
Vi dro dit pga alle gode reviews, men må si at nivået er ikke i Toppklassen!
Dog,
- rask mat til bordet
- veldig hyggelig betjening.

Mat - helt Ok, men ikke noe mer enn det.

Det gir dette stedet en sterk 3.

Takk, AndreSor77
585NicoleS585, Owner på Smith's Cafe-Bar-Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Takk for din anmeldelse.
I'm glad you enjoyed your visit, but sorry you didn't like your food so much. It is hard to comment because I don't know what you chose, it is sometimes hard to meet people's expectations. If you come back this way another day please ask us for food choice recommendations and maybe we can change your mind!

Anmeldt 6. juli 2019

God mat og service!
Besøkt restauranten flere ganger både til lunsj og middag under vår ferie i Alcudia. Kjempegod mat, og veldig hyggelig service!
Anbefales.

1  Takk, Heidi R

Takk for dine gode ord. Jeg er glad for at du likte besøket og håper å se deg igjen snart!

Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Anbefales å besøke denne restauranten. God service og hyggelige servitører

Takk, sebastianjC1163AD

Reisende som så på Smith's Cafe-Bar-Restaurant, så også på

Har du vært i Smith's Cafe-Bar-Restaurant? Del dine erfaringer!