“God service!”
Anmeldelse av The Boat & Anchor

The Boat & Anchor
Vurdert som nr. 6 av 239 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

En flott plass man absolutt bør dra innom, hvis man er i sentrum. Spiste bare lunsj her, men det var utrolig gode nachos. En av de bedre jeg har spist. Servicen var ypperlig!

Takk, 959mariaw

Anmeldt 19. juli 2018

Etter en dag på stranda, var de iskalde ølene og den herlige burgeren perfekt. Topp service, trivelig lokale og et måltid som sitter på minnet. Her blir det flere turer neste gang vi er i Alcudia.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Kurt H
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Dette er det hyggeligste beste stedet jeg og familien har vært på. Maten er god, å servicen er helt ute av denne verden. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Frederik H
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Låt dere ikke lure av interiör og lave priser. Her på boat and anker får du väldigt god mat till en rimelig pris. Syns dette var den beste restaurangen vi spiste på under våren tur på Mallorca

Vi har varit der 2 ganger tog fish and chips första dagen. Fisken og sausen var väldigt god pommes frites var helt ok. Vi hadde Baileys cheesecake til dessert den var fantastisk

Andre dagen tog vi homemade lasanga den var väldigt god ut speciellt vitlöksbaugetten som var fantastisk. Till dessert tog jag Alabama chocolate cake. Den var god men jag var så mett att jag vare spiste halvparten.

Jeg kan virklig anbefale denne restaurangen

Dato for besøk: september 2017
Takk, olamikaelj
Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Snublet innom denne plassen på vei til stranden, å det er vi glade for. Super service av en kjempetrivelig engelskmann. En av de bedre english breakfast jeg har smakt. Madamen spiste baguette å memte den var en av de bedre hun hadde spist. Barna koste seg også med pannekaker å pomes frites. Liten å koselig plass, med et supert vertskap. Hit skal vi tilbake. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Ksbnorway

Reisende som så på The Boat & Anchor, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i The Boat & Anchor? Del dine erfaringer!