“Date”

Blue Sapphire restaurant & lounge
Vurdert som nr. 5 av 252 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig personell! Bestillte entrecote med peppersaus, og den var perfekt stekt og veldig god. Ble servert med poteter og grønnsaker, og havsalt i en skål på siden. Anbefales!

Takk, 677vildes

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest alle gode anbefalinger, valgte vi å prøve denne restauranten. Det ble en fantastisk mat opplevelse. Vi valgte en kyllingrett, torsk og hake. Til dessert valgte vi sjokoladevulkan. Den var utrolig god. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Takk, 399rita67
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Er man flere personer er det lurt å bestille plass. Vi startet med fortet Cesar salat og til den tok vi også oliven og aioli. Salaten var et vakkert syn for øye, men jeg har nok smakt bedre. Til hovedrett hadde vi torsk. Her har bi nordmenn noe å lære. Ikke bare så det lekkert ut, men det smakte fantastisk. Vinne som ble anbefalt var også svært god. Desserten var fantastisk.
Servicen var utmerket.
Et sted en virkelig ønsker å besøke igjen

Takk, 63jarleh
Claudia M, Director de Relaciones con Clientes på Blue Sapphire restaurant & lounge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Takk for å spise på vår restaurant Jarle, kombinere torsk, salat og etterbehandling med en dessert, det var definitivt et perfekt valg. Kom tilbake snart og kombinere andre delikatesser i menyen vår.

Vi venter på deg!

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Helt nydelig. Vært her i 2017 og i år. Helt nydelig!!!!! Bestilte torsk, og vlir aldri skuffet. Sjokolade vulkan er også helt amazing

Takk, Kristina S
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Beste restauranten i Alcudia, helt klart! Her har de alt fra god mat, god drikke, flott uteplass og ikke minst god service. Her ble det spist en liten treretters. Dadler i bacon til forrett, slår aldri feil. Bestilte deretter kremete krabbesuppe, LOVE IT! Kunne spist denne hver dag! Avsluttet det hele med sjokoladevulkan, og DEN var fantastisk. Smeltet i munnen. I forhold til norsk vann, hadde de vann her som smakte godt, i forskjell til hva du kan få i butikken. Verdens beste strawberry daiquiri har de også, smakte som norske jordbær. Bestilte lik så godt to stykker. Servicen er mer dannet her enn andre plasser. Fasaden kan lure litt, da det kanskje ikke ser topp klasse ut, men her er det KUN topp klasse. Alle som drar til Alcudia, burde få med seg denne nydelige restauranten!

1  Takk, 959mariaw

Reisende som så på Blue Sapphire restaurant & lounge, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Blue Sapphire restaurant & lounge? Del dine erfaringer!