“God mat”

Kathmandu Indian Tandoori House
Vurdert som nr. 10 av 243 Restauranter i Puerto Alcudia
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Utmerker mat og service på dette stedet. Vi hadde lam og kylling. Prismessig ligger de omtrent som andre restauranter i Alcudia.

1  Takk, stigh178

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, kelner glemte å spørre etter drikke, som trekker litt ned. Vi bestilte bord fra TripAdvisor og fikk rabatt som avtalt. Kommer gjerne igjen.

Takk, vbrokstad
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og smaker. Koselig betjening og bra service. Flinke til å forklare hva du får. Kommer tilbake ja.

Takk, Y7435XOroberth
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Eneste positive var at kyllingen var god, ellers var sausen totalt smakløs og nanbrødet smakte ren deig. Drar ikke tilbake dit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tyra S
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Etter flere halvveis smakløse middager dagene i forveien var dette virkelig en positiv overraskelse. Vi tok turen innom med forbehold om å prøve noe annet, men angret ikke et sekund på at vi endte opp her. Virkelig herlige indiske smaker og en tandoori-ovn som satte prikken over i’en på naan-brødet. Kan anbefale stedet på det varmeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, simenj_13

Reisende som så på Kathmandu Indian Tandoori House, så også på

Har du vært i Kathmandu Indian Tandoori House? Del dine erfaringer!