“Favoritt lunsj sted med flott beliggenhet”
Anmeldelse av Playero

Playero
Vurdert som nr. 47 av 253 Restauranter i Puerto Alcudia
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi har vært her mange ganger før og kommer tilbake. Mye pga av den fantastiske beliggenheten rett på stranden med bordene plassert i sanden med parasoller over som skiller seg ut fra de lunsj stedene som ligger langs stranden.
I tillegg så har de en stor omfattende meny og de klarer å lage alle rettene vi spiste bra. Vi spiste wok, asiatiske småretter og kebab. Alt smakte bra.
Servicen er hyggelig men ikke den raskeste i byen så ikke dra hit hvis du ikke har tid til å slappe av.
Spesielt på fredager, lørdager og søndager så et veldig mange bord reserverte av spanjoler som ligger å legge familielunsjen hit.
Stedet anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, stefanw989

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Er storfornøyd med denne baren..❤
Vennlig personale. Godt utvalg av mat..
Delikat og koselig atmosfære..
Anbefales

Takk, 19heidit
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Restaurant ligger på stranden i nydelige omgivelser og fantastisk utsikt over stranden. God mat for alle 4. Skal tilbake hit før ferien er over. God service til tross for heten de jobber i.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Petramor
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Kjempe fin plassering og sånt, men dårlig service. Ikke villig å tilrettelegge mat. Driver du et service sted så må du være villig å yte litt service. Når man kommer ti min etter at bestilling er gjort å sier at det ikke går, så er det for dårlig.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Stig Rune V
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi har spist lunsj her 4 ganger på dette oppholdet(spiste der også mange ganger i fjor). De har en kjempestor meny som vanligvis ikke er et godt tegn. Vi har spist mye sushi og asiatisk her og alt har smakt veldig bra. Det er litt deilig å få litt annerledes lunsj. Her er det mange spanske som spiser også som er er et kvalitetstegn. Spesielt på søndager da er det stappfullt her med spanske storfamilier som har reservert mange bord. Det er derfor kanskje greit å styre unna denne dagen. Servicen er midt på treet. De som tar i mot bestillingene kunne vært flere og mer observante, men servitørene er blide.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, stefanw989

Reisende som så på Playero, så også på

Har du vært i Playero? Del dine erfaringer!