“Mye mat”

Vurdert som nr. 45 av 239 Restauranter i Puerto Alcudia
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Store porsjoner, mør og god biff!
Minus er at de ansatte ikke får med seg alt man bestiller, de virker stressa og vil helst ha deg ut med en gang du er ferdig å spise.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Petter v

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Tidligere år har vi vært svært imponert av maten. I år smakte det ikke like godt som tidligere, men det er en hyggelig restaurant hvor de ansatte er svært pliktoppfyllende.

Takk, MetteNorway76
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste her 2 dager første dagen spiste vi mix grill for 2 personer andre dagen spiste vi Entrecôte. God mat, god service og godt drikke. Oppmerksomme servitører.

Takk, hegelar
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste entrecôte med bakt potet og bernaise. Var veldig godt. Stort kjøttstykke, perfekt stekt. God service. God vinanbefaling ved siden av og dyktige servitører! Et av Alcudias beste spisesteder.

Takk, Zootpower
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Det beste biffmåltidet jeg spist noen plass. Servitørene var oppmerksomme. Maten ble servert raskt. Kyllingnuggetsene var også veldig bra. Fikk også forrett på huset.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Thomas H

Reisende som så på Steakhouse Carabela, så også på

Puerto Alcudia, Alcudia

Har du vært i Steakhouse Carabela? Del dine erfaringer!