Vio.com
Algotels
StayForLong
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Har nettopp kommet hjem fra en ukes ferie på dette flotte hotellet .
Dette hotellet ligger perfekt til ved den flotte langgrunne stranden.
Her er det flott å bo for folk i alle aldre, og det er godt tilrettelagt for barnefamilier.
Variert og god mat til alle måltider, samt tilgang til iskrem å snaks.
Tilgang til ulike drikker, og et stort pluss fra meg at brusen ikke var vannet ut
Vi bodde på dobbeltrom, å det ble holdt godt i stand av personale.
Det var rent å pent rundt på område, og de ansatte stod på hele dagen for at vi som bodde der skulle ha et flott opphold.
Kommer garantert tilbake hit neste gang.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Kristin165
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi var der i mai, ikke veldig varmt i lufta eller i sjøen. Hotellet har fin beliggenhet rett ved havet. Vi hadde rom med havutsikt, unødvendig å betale ekstra for det. Alle rom som vender mot bassengområdet ser havet. God mat med mye å velge i til alle måltider. Dårlige madrasser og knirkete senger. Godt renhold, fine rom. Slitsom underholdning på kvelden og støyete. Hver kveld til over kl 23 og hjelper ikke å lukke balkongdøra. Veldig lytt. Hørte prat og rop fra plassen til langt på natt. Ikke stedet hvis du ønsker ro og fred. Solsengene ved bassenget står veldig tett, og mye folk. Solsenger på stranden dyre, 13 euro pr dag for to. Langgrunn strand. Slitsomme selgere og massasjedamer på stranden. Få nordmenn, mest tyskere og mange pensjonister. Passer best for de som liker mye liv og røre og små barn, veldig fint bassengområde for de under 6 år. For større barn bordtennis og biljard. Bra wifi. Ikke oppvarmet basseng. Hyggelige og effektive ansatte. Mulig å låne eget dusjrom-vanlig rom avreisedag, gratis. Anbefaler hotellet for de som liker mye folk og underholding/musikk flere ganger pr dag. Fin gåtur inn til Alcudia, kan gå langs stier ved havet, ca 3,5 km.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, albertineopd
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

Å bo en uke på dette hotellet har vært helt fantastisk! God og variert mat, rene rom, hyggelige ansatte, lun atmosfære og flott beliggenhet på stranda. Gode drinker i hotellbaren. Det eneste negative var at det var vanskelig å få tak i solsenger, fordi det var noen som holdt av to steder for å få sol både formiddag og ettermiddag. Måtte ofte stå opp før kl.07.30 for å holde av solsenger. Allikevel kan dette hotellet anbefales og vi kommer definitivt til å dra dit igjen!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Johsiv
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

All inclusive hotell med alt som må til for å ha en "slappe-av-ferie". Perfekt for barnefamilier og de som ønsker muligheten for å bade i sjø eller basseng, aktiviteter og show for barn og voksne. Variert utvalg av mat, drikke og is. Ikke noe å sette fingeren på. Vi leide dog bil og var ikke avhengig av busstransporten inn fra flyplassen og kunne ta avbrekk fra fullstendig slaraffen liv og kjøre rundt å utforske litt av øya når man trengte avveksling fra strand, basseng og soling på dagtid. Et pluss at det ikke er langt unna butikker etc om man ikke har bil og har lyst til å handle litt (selv om man får det meste på hotellet). Pluss for kjøleskap på rommet og vennlig personell! Tipp topp tommel opp for dette hotellet!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, MJones35
Anmeldt 1. juli 2017 via mobile enheter

Flott all inclusive-hotell på stranden. Veldig god service.
Mat og drikke i rikelig monn hele dagen.
Kunne gjerne vært mulighet for drikke i kjøleskapet på rommet.
Vi var tre generasjoner med bla. små barn som reiste sammen og for oss var hotellet meget bra.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Stig K