“God mat inspirert av Asia ”
Anmeldelse av Como En Casa

Como En Casa
Vurdert som nr. 6 av 250 Restauranter i Puerto Alcudia
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Bestilte bord på forhånd basert på anmeldelser på Tripadvisor. Absolutt verdt det. Både barn og voksne var fornøyd, prøvde hamburger, kyllinggrillspidd, curry og dagens. Alt smakte nydelig. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 483hilder

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte bord da vi visste at denne er svært populær og det ikke var ledig bord to dager før da vi gikk forbi.

Maten stod til forventningene. Vi bestilte mozarella salat med hjemmelaget pesto og hvitløksbrød til forrett,dette var starten på et veldig bra måltid. Til hovedrett bestilte vi dagens som var kylling panert i nachos med ost og hjemmelaget salat - kyllingen var veldig saftig og hadde gode smaker.

Dette stedet anbefales på det sterkeste, reserver bord i forkant.

Takk, Irmelin H
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi var kjempe heldige som fikk bord på denne plassen, for bedre mat har vi ikke spist på så lenge vi kan huske. Rustikke omgivelser, mat fra hjerte i litt travle og trange gater gjorde denne kvelden til den aller beste. Et must å besøke.

Takk, Øyvind J
Anmeldt 19. juli 2018

Koselig plass med bra mat. Ikke så mye på menyen, men det vi prøvde av fisk og kjøtt var bra. Barnemenyen litt skuffende.

Takk, Kurt H
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Her var det veldig god mat. Barna fikk tegnesaker og storkoste seg mens vi ventet på maten. Skikkelig hjemmelaget mat som lett kan anbefales for familier.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, olaughad

Reisende som så på Como En Casa, så også på

Har du vært i Como En Casa? Del dine erfaringer!