Anmeldt 9. oktober 2018

Vi er et voksent par som bodde på Lagomonte 2-9 oktober 2018. Hotellet har alt du trenger. Vi ble godt tatt imot Kl 2330 på kvelden. Det var dekket på mat til oss++. Koselige og hjelpsomme ansatte - bra. Rom er helt vanlig. Litt lytt fra gangen. Basseng er OK. Nok solstoler er det. Bassengbar er bra. Ute på øya er det basseng og solstoler. Det er bar med selvbetjening og enkel mat. Det er roligere ute på øya. Bufe restaurant med forskjellige varm retter hver dag. Bra med smak var det også. Selvbetjening på brus, øl, vin og sangria. Ved hovedbassenget var det aktiviteter og musikk hele dagen. På kvelden var det mye karaoke, bingo og lettere underholdning. Litt høyt støynivå. Mest voksne her denne uka. Tror det er et greit sted for barnefamilier. Hotellet ligger noen minutter fra sandstranda, men fint å gå langs kanalene. Vi gikk også til gamlebyen 2 dager. Helt greit, ca 45 minutter. På søndag var det et yrende liv. Mye folk i hele gamlebyen. På kvelden var det greit å gå til lokalt sentrum litt sydover, ca 10 minutter. Bra med restauranter og barer. Live musikk. Vi er fornøyd, men tror vi som vanlig velger et annet sted neste gang.

Romtips: Rom med bassengutsikt er best. Gjerne i 4 eller 5 etasje
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 102bj_rnl
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Kjære kunde
Takk for din vurdering på tripadvisor
Vi håper du kommer tilbake snart for å besøke oss

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Pluss med hotellet: maten på hotellet er god, med eit minus for dårlig utvalg av glutenfri og laktosefri mat. Underholdning på kvelden er ok. Vil ambefale øyen på hotellet, hvor det e stille og lite barn.

Minus med hotellet: hotellet følger ikke sine egne regler i forhold til reservering av solsenger og badedyr/flytegjenstander i bassenget, det står plakater rundt på hotellet om at badedyr i bassenget ikke er tillat.
Reglene tilsier at reservering av solsenger ikke er lov før 08:00 som følger av fratatt hånklæe, men folk reserverer senger mye tidligere og bruker ikke sengene. Våksne viker seg fra og bade i bassenger grunnet store badedyr som tar opp all plassen i det lille bassenget.

Oppsumert: hotellet bryr seg ikke om reglene dei selv har. Så e ikke fornøyd.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Renate T
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Kjære kunde
Vi vil prøve å løse problemet på hengekøyene igjen

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 3par i alderen 20 til 45 år som tilbrakte 2 uker i fellesferien på lagomonte. Grei mat. Dårlig renhold på rommene, bassenget var overfylt med store flytemadrasser/badeleker hele dagen,er ikke lov, men ingen brydde seg. Solsengene er reservert i 6-7 tiden om morgenen. Er heller ikke lov, men hotellet brydde seg ikke. Var veldig høy musikk i basseng området hele dagen... Kommer aldri tilbake til lagomonte

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, ronnyt363

Kjære kunde
Takk for din mening på tripadvisor

Anmeldt 10. august 2017

Greit middelklassehotell, hyggelig og hjelpsom betjening, helt ok mat. Øya er ett klart pluss. Godt renhold og godt om solsenger. litt for langt unna "gamlebyen og Porto Alcudia, taxi nødvendig, og der var det alltid kø/venting. Lite nordmenn som gjester, guidene er engelske/franske. Vill nok velge ett annet hotell neste gang, nærmere by/strand med større rom og separate aircondictionanlegg.

Romtips: Alle rommene er vist like, utsikten avgjør om de er "superior". Forside/basseng er best. Gode senger, dårlig aircondition. små rom.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, hanskristianpedersen
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2017

viktig kunde
takk for dine kommentarer på Tripadvisor
hilsen

Anmeldt 30. juli 2017

Min datter og jeg bodde der i mai 2017 og var veldig fornøyd. Dette er et " All inclusive" hotell og maten var veldig bra Var ikke ferdige med renoveringen, men blir sikkert bra da det er ferdig. Kort vei til sentrum og bra bussforbindelse hvis du ville ta buss. Den private øya, som lå i en innsjørett over veien, var fredelig og fin. Der ute hadde de faktisk noe mat og drikke utenom måltidene på hotellet. Kjempe bra.... Butikken på hotellet kunne vært mer oppe, men kan vel hende den var i start fasen den også.... Absolutt å anbefale Vi gikk fottur opp til toppen bak hotellet, som faktisk var utgangspunkt for hangglidere

Dato for oppholdet: mai 2017
2  Takk, Tusse2014
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

viktig kunde
Takk for å anbefale Tripadvisor
Vi minner alle kunder som bak hotellet er det en fantastisk fjellet, hvor du kan se alt Puerto Alcudia
hilsen