Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Fint og rent hotell! Rolig og behagelig atmosfære! Bra service og man får det lille ekstra som f. Eks vannflasker daglig og gratis safe. Vi valgte frokost inkludert, som var variert og god. Barnefritt hotell, passer derfor til de som vil ha en rolig ferie.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, ersvik
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Dear Ersvik,

Thank you for taking the time to share your experience here. We are glad that you enjoyed your holiday and look forward to your return.

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Supert hotell som har det meste man ønsker, vi hadde halvpensjon og superior rom og anbefaler det. God mat og greit renhold, håndklær til utlån om betalte 20 euro i depositum , kan da ha håndklær under hele oppholdet og bytte det ut med nye etterhvert. Underholdning hver kveld og aktiviteter på dagtid for de som ønsker dette. Er ca 10 min gange til sentrum alcudia og ca 5 min til stranden. Hotellet ligger i et stille og rolig strøk. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Dinglo
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2017

Hello Dingo,

Thank you for sharing, we are glad that you enjoyed your stay and we will look forward to your return!

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestillte turen gjennom TUI. Hotellet er nyrenovert og oppgradert i moderne stil.
Her finnes alt du kan ønske deg, alt fra spamuligheter og en god drink ved baren.

Vi er superfornøyde anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Stian P
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Hello Stian,

Thank you for your comment, we are happy that you enjoyed your stay!

Looking forward to seeing you again sometime soon!

Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Valgte dette hotellet da jeg så at det sto at det var barnefritt! Og det stemmer! Har flere barn selv og trengte et pust i bakken.
Fint hotell og fine rom, bodde da på topp floorHar all inkl og er ikke skuffet her heller. Fin liten gåtur til en super strand!
Der er et rolig hotell hvor du får slappet av, hvis du trenger det

Takk, torgeirr482
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2017

Hello Torgeir,

Thank you for your comment, we are happy that you had a lovely time in our hotel and we will be looking forward to your return!

Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Enkelt og greit hotell med moderne standard. Hotellet har et stort område med god plass til soling og bra størrelse på bassenget. Dersom man vil på stranden tar det ca. 5 minutter med vanlig gange. Det er et stort utvalg av varme og kalde retter under frokost og middag, og maten er helt grei til å være buffet. En ulempe er at det ikke blir servert vann eller noen annen drikke under middagen med mindre man har all inclusive. Mat og drikke er dessuten noe dyrt i forhold til andre steder. Det anbefales derfor å kjøpe vann og evt. middag utenfor hotellet dersom man ikke har all inclusive. Alt i alt er AluaSoul et bra alternativ dersom man ønsker en rolig ferie med mye soling.

Takk, EllingsenLasse