Anmeldt 2. oktober 2017

Et flott, rent og lyst hotell! Serviceinnstilte folk, og alt i alt et meget godt inntrykk. Trivdes kjempebra. Hadde frokost på reisen, og der var det noe for en hver smak. Kort vei til stranden, og ganske nært butikk og restauranter.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, jorgenlie
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2017

Dear Jorge,

Thank you for leaving a review following your recent stay in AluaSoul Alcudia Bay. It is a pleasure to hear that you had such a lovely stay and enjoyed your holiday.

We look forward to welcoming you again!

Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Fint og rent hotell! Rolig og behagelig atmosfære! Bra service og man får det lille ekstra som f. Eks vannflasker daglig og gratis safe. Vi valgte frokost inkludert, som var variert og god. Barnefritt hotell, passer derfor til de som vil ha en rolig ferie.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, ersvik
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2017

Dear Ersvik,

Thank you for taking the time to share your experience here. We are glad that you enjoyed your holiday and look forward to your return.

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Supert hotell som har det meste man ønsker, vi hadde halvpensjon og superior rom og anbefaler det. God mat og greit renhold, håndklær til utlån om betalte 20 euro i depositum , kan da ha håndklær under hele oppholdet og bytte det ut med nye etterhvert. Underholdning hver kveld og aktiviteter på dagtid for de som ønsker dette. Er ca 10 min gange til sentrum alcudia og ca 5 min til stranden. Hotellet ligger i et stille og rolig strøk. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Dinglo
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2017

Hello Dingo,

Thank you for sharing, we are glad that you enjoyed your stay and we will look forward to your return!

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestillte turen gjennom TUI. Hotellet er nyrenovert og oppgradert i moderne stil.
Her finnes alt du kan ønske deg, alt fra spamuligheter og en god drink ved baren.

Vi er superfornøyde anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Stian P
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Hello Stian,

Thank you for your comment, we are happy that you enjoyed your stay!

Looking forward to seeing you again sometime soon!

Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Valgte dette hotellet da jeg så at det sto at det var barnefritt! Og det stemmer! Har flere barn selv og trengte et pust i bakken.
Fint hotell og fine rom, bodde da på topp floorHar all inkl og er ikke skuffet her heller. Fin liten gåtur til en super strand!
Der er et rolig hotell hvor du får slappet av, hvis du trenger det

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, torgeirr482
AluaHotels, Guest Relations Manager på Alua Soul Alcudia Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2017

Hello Torgeir,

Thank you for your comment, we are happy that you had a lovely time in our hotel and we will be looking forward to your return!