Anmeldt 25. oktober 2018

Ligger ca. 10. min. gang fra flott strand. Har være på dette hotellet tre ganger og kommer til å bestille der til neste år også. Kan anbefales på det varmeste. Flott frokost-buffet. Imøtekommende og hjelpsomme i resepsjonen. Vask av rom hele uken minus onsdag og søndag. Heng ut lapp om ikke det ønskes. Kan ikke fullrose hotellet nok. :))

Romtips: Studioleilighet - ett rom. Helt greit for to personer i 10 dager.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, msn392
Anmeldt 12. oktober 2018

Hyggelig personale med veldig god kontakt med barn. God frokost med bra utvalg og alacarte var god og med store posoner. Bra underholdning for barn og voksne. Enkelte kelnere kunne hatt noe bedre engelsk utalelse og forståelse.

Romtips: Noe slitasjeskader men alt i alt bra.
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 345bohans
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et bra valg for en familie med to gutter 6 og 9.

Fikk rom 533 som lå på toppen med jacuzzi. Bra størrelse på badet med to vasker og stor dusj eget soverom med queensize seng. Barna sov i stua på sovesofa. Kjøleskap, micro mm. Balkong og takterrasse med sofa, stoler, dobbel solseng og jacuzzi + dusj.

To hovedbasseng. Et med 180 dybde og et større med 100-140 cm. Barnebasseng med sklier for de minste og ballbane, datt, bordtennis, lekehus mm.

Lite gymrom med møller og noen vekter.

Supermarked i bygget og 2 Spar- butikker i kvartalet. Kort vei til handlegate og 600m til stranda.

Servicen var god. Prøvde å hjelpe til så godt som mulig og fikk også 3 overraskelser på rommet på uken vi bodde her. Flaske vin+frukt, cava og godis.

Grei renhold. Wifi funker, men litt treg noen ganger og ikke på taket.

Maten var ok, både frokost, lunsj og middag. Underholdning hver kveld fra 19-22++.

Velg rom mot basseng. Skygge på andre siden!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, anorvald
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde en uke på hotellet juli 2018. To voksne og en 7-åring. Et perfekt hotell for oss som ønsket en uke med avslapning, god mat, varme og fine bassenger. Fine rom, med gode senger. Bra variasjon og nydelig mat. Alt så fresht ut hele tiden. Pluss for at vi kunne velge fra ala carten til lunsj. Fint basseng område med god plass til alle. Håndkler ble fjernet om de lå for lenge om morningen. Bra med aktiviteter både for store og små om man ønsket. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Line A
Viva h, Director General på VIVA Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Dear Line A,
Thank you very much indeed for your comment. We are honoured to receive such a delightful opinion on our hotel.
Your greetings will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded.
We are looking forward to hosting you again in the future.
With compliments,
Viva Sunrise team.

Anmeldt 9. september 2018

Dette er andre året på rad vi reiser til Viva Sunrise. Vi har stort sett vært fornøyde med både hotellet og beliggenheten. Det er bra renhold på rommene, men både håndklær og sengetøy er tydelig flekkete av sminke, selv etter vask.

Da vi en kveld kom hjem fant vi en firfisle på rommet. Da vi gikk ned til resepsjonen og fortalte dette ble vi ledd av og fikk svaret at "det er mye firfisler på Mallorca". At det er firfisler på Mallorca har vi fått med oss, men på et 4 stjerner + hotell er det ikke ønskelig å ha disse i senga. De sendte opp en som skulle se på det. Da han kom opp rev han ut kjøleskapet(hvor firfislen hadde gått), og begynte å spraye deodorant i hele rommet. Han mente dette ville skremme firfislen frem. Han fant aldri firfislen, og mente den var gått opp i airconditionanlegget, og at dette var helt i orden. Da han var gått funket ikke kjøleskapet, og samme mann måtte opp igjen på rommet for å ordne kjøleskapet.

Dette er i tillegg andre året på rad vi blir syke når vi bruker airconditionen. Hvis det bor firfisler der, slik hotellansatte påstår, tviler vi sterkt på at anlegget rengjøres godt nok.

I tillegg røyker ansatte hasj på utsiden av hotellet på kveldstid(det lukter lang vei), noe som ikke settes veldig pris på.

Servicen er stort sett god, så lenge du ikke støter på et problem. I fjor funket ikke en av tredemøllene på treningsrommet. Vi gav beskjed flere ganger, men først ikke før dag tre eller fire var den i orden.

Hotellet er ellers et svært flott for både barn og voksne. Ving ansatte har gode aktiviteter for barna.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, marri831
Viva h, General Manager på VIVA Sunrise, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Dear marri831,
We’d like to thank you for dedicating time on commenting your recent visit to our premises.
Comments like yours help us improve our services by bringing us close to the experiences of our customers.
Your greetings and suggestions will be certainly sent to our staff. Caring customers like you make our daily effort be rewarded.
With compliments,
Viva Sunrise team.